کد خبر : 1272818 | 13 مهر 1394 ساعت 18:30 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال ارسال پرونده ریوالدو به مراجع قضایی

رئیس حراست فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه با برخی افراد دخیل در ماجرای قرارداد فسخ شده ریوالدو هافبک برزیلی استقلال خبر داد و گفت: درصورت حل نشدن موضوع در فدراسیون، پرونده به مرجع قضایی ارسال می شود.

احتمال ارسال پرونده ریوالدو به مراجع قضایی
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، محمد حسین حمیسی درباره آخرین نتیجه تحقیقات حراست فدراسیون فوتبال در پرونده ریوالدو اظهارکرد: این پرونده با ابعاد و زمینه های مختلف همچنان مفتوح است و هنوز به نتیجه مشخصی درمورد آن نرسیده ایم.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا تاکنون از افراد خاصی در ارتباط با این موضوع تحقیق شده است یا خیر افزود: هر کسی که در این زمینه مرتبط و دخیل بوده باید پاسخگو باشد و در همین راستا، طی روزهای گذشته با برخی افراد جلساتی داشته ایم اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

حمیسی در پاسخ به این سئوال که در صورت تکمیل تحقیقات، آیا گزارش حراست فدراسیون به دادسرا ارسال می شود یا ارکان قضایی فدراسیون موضوع را پیگیری خواهد کرد،گفت: بستگی دارد که پرونده به چه مرحله ای برسد؛ امکان دارد گزارش نهایی در صلاحیت رسیدگی ارکان قضایی فدراسیون یا مرجع قضایی باشد. البته ممکن است موضوع در داخل باشگاه حل و فصل شود؛ بنابراین باید دید پرونده به چه مرحله ای می رسد.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا حراست وزارت ورزش نیز به این موضوع ورود کرده است یا خیر افزود: با توجه به اینکه این مسئله در حوزه فوتبال است، فعلا حراست فدراسیون مشغول تحقیقات است؛ البته در نهایت، نتیجه تحقیقات را به حراست وزارت ورزش نیز اعلام می کنیم.به گفته حمیسی اطلاع رسانی درخصوص مفاد جلسه اخیر درخصوص قرارداد ریوالدو، بر عهده افشارزاده سرپرست باشگاه گذاشته شده است.

ریوالدو بارسوزا دسوزا هافبک برزیلی در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست. این بازیکن که گفته می شود در هشت بازی گذشته برای استقلال تنها 87 دقیقه بازی کرده است، چند هفته قبل به دلیل آنچه که مشکلات خانوادگی عنوان کرده بود، تقاضای فسخ قرارداد و بازگشت به کشورش را مطرح کرد.

مسئولان باشگاه استقلال تهران پس از برگزاری جلسات متعدد از ماندن ریوالدو خبر دادند تا اینکه هفته گذشته باشگاه استقلال از فسخ شدن قرارداد این بازیکن خبر داد.

پس از فسخ قرارداد ریوالدو، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، ریوالدو تاکنون 80 هزار دلار به عنوان پیش پرداخت از استقلال دریافت کرده است. پس از انتشار این خبر بود که با اعتراض ریوالدو مشخص شد، از این مبلغ 40 هزار دلار به بازیکن و 10 هزار دلار به مدیر برنامه های برزیلی او رسیده و مشخص نیست 30 هزار دلار باقی مانده به حساب چه کسی رفته است؟

دیدگاه‌ها