کد خبر : 1272879 | 14 مهر 1394 ساعت 00:44 | 23.1K بازدید | 4 دیدگاه

تکل از پشت به شجاعیان، آقای لایی

مدت ها از زمانی که گزاشگران تلویزیونی حرکات تکنیکی و لایی زدن بازیکنان را با عنوان تونل توصیف می کرده اند، گذشته است.

تکل از پشت به شجاعیان، آقای لایی
به گزارش ورزش سه، میهمان این هفته برنامه نود داریوش شجاعیان هافبک ـ مهاجم گسترش فولاد است که در این برنامه از سوابق قبلی خود و همبازی بودنش با بازیکنانی امید عالیشاه و پیام صادقیان در رده های نونهالان پرده برداشت.

شجاعیان که عقیده داشت به دلیل قد کوتاهش و رشد نکردن در آن مقطع از جمع نفرات اصلی تیم های پایه خط می خورده حالا امیدوار است بتواند نظر کی روش را جلب کند. او در این جلب نظر البته مدیون عادل فردوسی پور هم هست که در برنامه امروز گلچینی از حرکات تکنیکی او را به نمایش گذاشته است. لحظاتی که او مشغول دریبل زدن و لایی زدن به مدافعان حریف است.

البته به صورت عمومی انجام حرکات تحقیرآمیز درزمین فوتبال و لایی انداختن با برخوردهای تندی مواجه می شود که این اتفاقات در مسابقات لیگ هم افتاده و شجاعیان که چند باری این کار را انجام داده با واکنش های سختی از سوی حریفان همراه شده است، بخصوص تکلی که جلال رافخایی روی پای او رفت و ضربه ای که یعقوب کریمی در بازی استقلال از پشت به پای او زد که هر دو این تکل ها می توانست باعث مصدومیت وی بشود. شجاعیان البته این کار خود را کمک به منافع تیم ارزیابی کرد و گفت فقط یک در مقابل یک ها را از پیش رو برمی دارد!

دیدگاه‌ها