کد خبر : 1272901 | 14 مهر 1394 ساعت 08:25 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوشین ساهاکیان: شرمنده مردم شدیم

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: هیچ چیز در رقابت‌های قهرمانی آسیا به نفع ایران نبود.

اوشین ساهاکیان: شرمنده مردم شدیم
به گزارش "ورزش سه"، اوشین ساهاکیان پس از بازگشت تیم ملی بسکتبال به ایران درباره‌ی عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا، اظهارکرد: ما با یکسری اشتباهات نتیجه را به حریفان واگذار کردیم اما باید بگویم که تیم‌ها واقعا در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند. نکته‌ای که باید بگویم این است در این مسابقات هیچ چیز به نفع ما نبود. واقعا شرایط را به طور کامل به ضرر ما کرده بودند. ساعت بازی‌ها، نحوه برگزاری مسابقات و همه چیز به ضرر ما بود.

او افزود: مطمئنا این‌ها اتفاق نبود و باید این شرایط به ضرر ایران به وجود می‌آمد. سه مسابقه ما 9 صبح برگزار شد که باعث می شد ما 6 صبح بیدار می شدیم. به هر حال این شرایط وجود داشت و خود ما هم اشتباه هایی داشتیم که نتوانستیم به آنچه می خواستیم برسیم. البته این‌ شرایط برای دیدارهای ضعیف بود.

بازیکن پست چهار تیم ملی، بیان کرد: ما دو بازی دشوار در این جام داشتیم و در آن دو مسابقه مغلوب شدیم. اگر آن دو مسابقه را با برد پشت سر می گذاشتیم قهرمان می شدیم، چهره‌هایمان اکنون اینطوری نبود اما جا دارد تاکید کنم که ملی‌پوشان و کادرفنی واقعا زحمت کشیدند. شاید شرایط اصلا جور نبود و نشد که قهرمان شویم. ما اشتباه‌هایی داشتیم و شرمنده مردم شدیم که نتوانستیم دل مردم را شاد کنیم.


دیدگاه‌ها