کد خبر : 1273599 | 17 مهر 1394 ساعت 11:33 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول تخت گاز رو به موفقیت خواهد راند

یورگن کلوپ، سرمربی جدید لیورپول به هواداران این تیم قول داد که تیمش تخت گاز رو به پیروزی و موفقیت با ارائه فوتبالی زیبا حرکت کند.

کلوپ: لیورپول تخت گاز رو به موفقیت خواهد راند
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق دورتموند شب گذشته به عنوان جانشین راجرز معرفی شد و به هواداران این تیم قول داد که موفقیت را دوباره به آنفیلد برگرداند.

او گفت:" پیروزی مهم است ولی اینکه چطور پیروز می‌شوید هم بسیار مهم است. سبک بازی تیم‌های من خیلی احساسی ، سریع و قدرتمند است. تیم‌های من تخت گاز حرکت می‌کنند و تمام حدها را می‌شکنند. اینکه تیمتان فلسفه ای داشته باشد که از ذهنیت و ماهیت باشگاه نشات گرفته باشد، به شما مسیری مستقیم برای دنبال کردن می‌دهد."

کلوپ ادامه داد:" لیورپول هوادارانی بی نظیر دارد و آنفیلد خانه ی آنهاست که جوی استثنایی دارد. می‌خواهم رابطه ی خیلی خوبی با هواداران ایجاد کنم و خاطراتی خوب برای آنها بسازم. امیدوارم بتوانیم همدیگر را تغذیه کنیم و مسیری موفقیت آمیز در کنار یکدیگر طی کنیم. می‌خواهم از مالکین لیورپول به خاطر اعتمادشان به من و کادر فنی ام و فرصتی که در اختیارم قرارداده شده تشکر کنم. آنها دیدی کاملا واضح و با جاه طلبی مقابل روی من قرار دادند. از این چالش هیجان زده هستم و حال باید شروع به کار کنیم و ایده‌هایمان را به تیم منتقل کنیم. یک گروه از بازیکنان با استعداد در لیورپول هستند و این فصل جای رقابت بسیاری پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها