کد خبر : 1274133 | 19 مهر 1394 ساعت 14:20 | 27.1K بازدید | 5 دیدگاه

تغییرات قطعی شد

استقلال در انتظار مدیرعامل جدید

باشگاه استقلال به زودی مدیرعامل جدیدی را به جای بهرام افشارزاده در راس خود خواهد دید.

استقلال در انتظار مدیرعامل جدید
به گزارش "ورزش سه"، فقط یک روز بعد از اینکه افشارزاده در گفت‌وگو با سایت استقلال تاکید کرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، محمود گودرزی وزیر ورزش اعلام کرد افشارزاده را از سمت مدیریت عامل استقلال تغییر خواهد داد.

افشارزاده در حال حاضر مدیرکل حوزه وزارتی وزارتخانه ورزش است و با توجه به قانون منع استفاده از شاغلین در پست دوم دولتی، باید یکی از این دو پست را ترک کند. او که سوابقی پروپیمان در ورزش ایران دارد، قبلا رئیس فدراسیون ژیمناستیک و بارها دبیرکل کمیته المپیک بوده است و استقلال اولین پست فوتبالی اوست. افشارزاده 73 ساله که به دلایل مختلف همواره مورد انتقاد ناظران باشگاه استقلال بوده است، به دلیل عدم حضور دائم در باشگاه، بیش از گذشته باعث ایجاد فشار به مجموعه استقلال شده است.

او تقریبا همه وقت خود را در دفترش در وزارت ورزش می‌گذراند و این مساله برای اداره امور باشگاه بزرگی مثل استقلال قابل باور نیست. البته وزیر ورزش رابطه بسیار خوبی با وی دارد و حتی در آخرین نشست مطبوعاتی که ماه پیش برگزار شد، دفاع تمام قدی از وی کرد. با این حال مشکلات قانونی مانع از ادامه فعالیت افشارزاده است و به این ترتیب راه برای یک نیروی جوان‌تر باز خواهد شد.

باشگاه استقلال در 30 سال گذشته شرایط باثبات‌تری را به نسبت پرسپولیس تجربه کرده و علی فتح‌الله‌زاده یکی از مدیران همیشگی آبی‌پوشان بوده که پست مدیریت را پس از واگذاری دوباره تحویل گرفته است. اما این بار مخالفت شدیدی با بازگشت وی وجود دارد و به نظر می‌رسد پندار توفیقی عضو سابق هیات مدیره استقلال که امروز به عنوان دبیر جلسات هیات مدیره در نشست‌ها شرکت خواهد کرد، نزدیک‌ترین گزینه جانشینی اوست. البته این خبر به هیچ‌وجه مورد تایید قرار نگرفته است.

استقلال که در 2 دهه گذشته از مدیران موفقی مثل حسین قریب و حتی واعظ آشتیانی استفاده کرده است، خود را آماده تغییرات می‌کند و چه بسا چهره‌ای جدید مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد. شخصی که اولین چالش او رفع مشکلات مالی این باشگاه است.

دیدگاه‌ها