کد خبر : 1274445 | 20 مهر 1394 ساعت 17:58 | 84.3K بازدید | 1 دیدگاه

برتری 6 بر 4 یاران هادی

دیدار یادبود یاران هادی و هنرمندان با برتری مشکی پوشان یاران هادی همراه بود.

برتری 6 بر 4 یاران هادی
به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که در دو وقت 35 دقیقه ای برگزار شد میهمانان ویژه ای داشت و همسر، برادران و پدر هادی نوروزی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

این بازی در حالی که از ساعت 16 در استادیوم دستگردی آغاز شد حدود 1000 تماشاگر شاهد آن بودند.

همسر هادی نوروزی در ابتدای بازی لوحی که از سوی مسوولان و بازیکنان حاضر در این دیدار تهیه شده بود را دریافت کرد. نقش یکی از شادی های گل هادی نوروزی روی این لوح یادبود قرار گرفته بود.

هانا نیز در حالی که عمو و مادرش او را همراهی می کردند در ابتدای بازی روی نیمکت تیم یاران هادی قرار گرفت و در ادامه به جایگاه ویژه منتقل شد.

هوادار جانباز که همیشه در بازی های پرسپولیس حاضر می شود نیز در این دیدار یادبود حاضر شد و به تشویق بازیکنان حاضر در زمین پرداخت.

اشپتیم آرفی تلاش می کرد بیشتر پاس های خود را به هانی نوروزی ختم کند تا او در این بازی با به ثمر رساندن گل شاد شود.

بازی در دقیقه 24 قطع شد و بازیکنان در کنار زمین یاد و خاطره کاپیتان شماره 24 این تیم را گرامی داشتند.

در حالی که قرار بود هانی نوروزی، فرزند هادی در دقیقه 24 از زمین بازی خارج شود او حاضر به انجام این کار نشد و اعلام کرد توانایی حضور در زمین را دارد و به این ترتیب تا دقیقه آخر پا به پای سایر بازیکنان بزرگسال در زمین حاضر شد.

این بازی در نهایت با نتیجه 6 بر 4 و با گلزنی هانی نوروزی (2 گل)، اشپیتیم آرفی، غلامرضا رضایی، کریم باقری و محسن خلیلی و در تیم مقابل سعید بیگی (2گل)، صالح پور و محمدرضا مهدوی برای تیم هنرمندان به ثمر رسید.

بیشتر بازیکنان حاضر در زمین راضی به اهدای پیراهن مخصوص این بازی به هواداران نشدند و اعلام کردند دوست دارند آن را یادگاری برای خود نگه دارند.

در این بازی تمام بازیکنان شماره 24 بر تن کرده بودند و عکس هادی نوروزی جلوی آن نقش بسته بود.

در پایان این بازی سپهر حیدری نسبت به تحریم این بازی توسط برخی چهره های ویژه انتقاد کرد و اعلام کرد خانواده نوروزی اکنون نیازمند توجه و حس همدردی هستند و بهتر بود در این زمان در کنار تیم بودند و حاضر می شدند.

دیدگاه‌ها