کد خبر : 1274302 | 20 مهر 1394 ساعت 10:49 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

دایی یک هفته دیرتر برکنار می‌شد پرسپولیسی می‌شدم

خلیلی: امروز با هانی به یاد هادی بازی می‌کنیم

گلزن سابق سرخ پوشان می گوید دیگر هماهنگی ها انجام شده و کاری نمی توان کرد امیدوارم پیشکسوتان از بازی یادبود مرحوم نوروزی حمایت کنند.

خلیلی: امروز با هانی به یاد هادی بازی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی در رابطه با عدم تمایل تیم پرسپولیس برای برگزاری بازی یادبود نوروزی گفت: اتفاقی است که افتاده و دیگر نمی توان کاری کرد. من هم زمانی فهمیدم که برنامه ریزی بازی انجام شده بود و دوستان به من گفتند و طبیعی بود که حضور در این دیدار را بپذیرم. در حال حاضر هم تمام هماهنگی ها انجام شده است و امیدوارم پیشکسوتان پرسپولیس جلو بیایند از آن حمایت کنند تا دیداری در شان مرحوم نوروزی برگزار شود.

خلیلی در رابطه با برگزاری این بازی ادامه داد: این یک بازی است که یاران هادی می خواهند برگزار کنند و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا این بازی به بهترین نحو برگزار شود، به امید خدا فردا در کنار هانی به یاد هادی یک بازی به ماندنی را برگزار خواهیم کرد.

وی در رابطه با کنارگذاشتن فوتبال توسط خود گفت: خیلی دوست داشتم در تیم دیگری به غیر از پرسپولیس فوتبالم را ادامه دهم اما شرایطش مهیا نبود، در حقیقت وقتی به تمرینات این تیم آمدم و حال و هوای حضور در پرسپولیس بازهم در وجودم رخنه کرد، با تمام وجود به تمرینات پرداختم، اما وقتی شرایط حضورم در پرسپولیس مهیا نشد تصمیم گرفتم فوتبال را برای همیشه کنار بگذارم.

وی در این باره ادامه داد: در تمرینات پرسپولیس انگیزه ام بالا بود و آقای دایی دیده بود که چه کیفیتی دارم، اگر یک یا دو هفته دیرتر آن اتفاقات می افتاد یا وی برکنار نمی شد بدون شک من مجددا با پرسپولیس قرارداد سفید می بستم، اما آن مسائل پیش آمد و بعد از آن نیز همه دیدند که بازیکنانی همچون تادئو جذب تیم شدند که همین الان که من شش ماه است تمرین نمی کنم بدنم از او متناسب تر است.

خلیلی در پایان گفت: در حال حاضر منتظر شروع کلاس های مربیگری هستم و می خواهم با توپ پر وارد میدان شوم و به عنوان یک پرسپولیسی با موفقیت در عرصه مربیگری باعث سربلندی هواداران شوم. در حال حاضر هم در آکادمی سپهر حیدری در خدمت جوانان مستعدی هستم که می خواهند وارد فوتبال شوند و به ورزش این مملکت خدمت کنند.

دیدگاه‌ها