کد خبر : 1274860 | 22 مهر 1394 ساعت 12:43 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

مالک سیاه جامگان اعلام کرد؛

قول مساعد تاج برای صدور کارت مربیگری کاظمی

محمد عباسی مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان از صدور کارت مربیگری فرهاد کاظمی خبر داد.

قول مساعد تاج برای صدور کارت مربیگری کاظمی
به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری فرهاد کاظمی از راه آهن، این سرمربی به عنوان سومین مربی ساه جامگان راهی مشهد شد. ولی علیرضا علیپور دبیر کمیته صیانت و بازرسی سازمان لیگ عنوان کرد که برای صدور کارت مربیگری فرهاد کاظمی باید از او استعلام گرفته شود. درغیر این صورت کارت مربیگری کاظمی برای حضور روی نیمکت سیاه جامگان صادر نخواهد شد.

صحبتهای علیپور در حالی که این مربی تا چند روز پیش با راه آهن قرارداد داشت. باعث به وجود آمد سوالات زیادی شد تا جایی که شنیده شد فرهاد کاظمی بخاطر تهمتی که به او وارد شده از علیرضا علیپور شکایت کرده است. دبیر کمیته صیانت و بازرسی سازمان لیگ در این مورد، گفت: کاظمی می تواند از من شکایت کند و من هم مشکلی با این موضوع ندارم چون بحث شخصی با کسی ندارم. کارت فرهاد کاظمی دست من نیست! باشگاه راه آهن از آقای کاظمی شکایت کرده و من بیشتر از این نمی توانم حرفی در این مورد بزنم، همه چیز بستگی به نتیجه پرونده شکایت راه آهن از کاظمی دارد. من هم از جزئیات این شکایت خبر ندارم و ارکان قضایی فدراسیون باید نتیجه آن را به ما اعلام کند.

علیپور ادامه داد: از 14،15 روز قبل که من از شکایت باشگاه راه آهن مطلع شدم با عباسی تماس گرفتم و به او اطلاع دادم که باشگاه راه آهن چنین شکایتی را انجام داده است. ما هیچ مشکلی بیش از این با کاظمی نداشتیم چون او مجوز کار داشته و در باشگاه راه آهن فعالیت می کرده است.

اما محمد عباسی مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان در مورد صدور کارت مربیگری کاظمی، گفت: من نمی دانم که آقای علیپور چه مشکلی با آقای کاظمی دارد که شکایت باشگاه راه آهن از این مربی را مطرح کرده است. چون در کمیته انظباطی چنین پرونده ای وجود ندارد و این مساله به نظر سوء تفاهم می رسد. من امروز با آقای تاج جلسه داشتم و ایشان به قول قول 100 درصد داد که این مشکل همین امروز حل شود و فرهاد کاظمی جمعه در دیدار مقابل سپاهان روی نیمکت ما بنشیند.

عباسی ادامه داد: من در حال حاضر در راه برگشت به مشهد هستم ولی سعید رمضانی به عنوان قائم مقام باشگاه در تهران است تا بتواند طبق قول آقای تاج کارت آقای کاظمی را دریافت کند.

وی افزود: قول آقای تاج حتی5/99 نبود بلکه او حرف از صد در صد برای حل مشکل آقای کاظمی زد چون با وجود اینکه بازی این هفته مقابل سپاهان برای ما اهمیت دارد. مهمتر از آن بازی هفته آینده برابر پرسپولیس است که قطعا ورزشگاه پر می شود و نبود آقای کاظمی روی نیمکت تبعات زیادی برای ما به دنبال خواهد داشت

دیدگاه‌ها