کد خبر : 1275308 | 24 مهر 1394 ساعت 17:36 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

داوری ما را متضرر کرد نه استقلال

مهاجری: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت

رضا مهاجری سرمربی پدیده ضمن تشکر از بازیکنان جوان تیمش اعلام کرد اگر داور عدالت را رعایت می کرد، تیم او احتمالا برنده بازی با استقلال بود.

مهاجری: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت
به گزارش "ورزش سه"، مهاجری که با کمی تاخیر در نشست مطبوعاتی حاضر شده بود، حرف هایش را با تاسف از گل خورده آغاز کرد:

به رحمتی تبریک می گویم
دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و ما می توانستیم برنده این بازی باشیم اما متاسفانه روی یک توپ بادآورده برتری‌مان را از دست دادیم. جا دارد به مهدی رحمتی تبریک بگویم که عملکرد فوق العاده‌ای داشت و ما را در رسیدن به گل‌های دوم و سوم ناکام گذاشت.

همانطور که فکر می کردیم گل زدیم
بازی استقلال را آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر از همان جایی که تمرین کرده بودیم، بارها صاحب موقعیت شدیم اما همانطور که گفتم در گلزنی ناکام شدیم. استقلال زمانی به ما مسلط شد که مجبور شدیم خمیسی را عوض کنیم.

مرادمند افت کرده بود
مرادمند در همه لیگ جزو خوب‌های ما بوده اما در 20 روز گذشته کنار ما نبوده و کیفیت فوتبالش افت کرده است. انتظار ما این بود که وقتی او برمی‌گشت همان بازیکن همیشگی باشد اما مرادمند آماده نبود.

استقلال ایستگاهی زد
به بچه‌های تیم گفته بودم که نقطه قوت استقلال روی ضربات ایستگاهی است و همانطور که پیش بینی کردم، استقلال روی ضربات ایستگاهی به گل رسید.

جوان‌ها و فشار روی تیم ما
ما توان محدودی داریم اما خوشبختانه بچه‌ها فوق‌العاده کار می‌کنند. خوب است بدانید در فهرست بازیکنان بزرگسال سیاه جامگان دو جای خالی وجود دارد اما نتوانستیم این نفرات را پر کنیم و به جای آنها جوان‌ها را می بریم که همین مساله به ما فشار می آورد.

داور پنالتی محرز ما را نگرفت
داور یک پنالتی محرز برای ما نگرفت و خطاهای مسلمی که کارت زرد داشت را نادیده گرفت. البته من نمی خواهم وارد بحث داوری شوم اما اگر تیمی متضرر شده باشد، ماییم نه استقلال.

اصلا به تساوی راضی نبودم
هرگز به تساوی راضی نبودم و تعویض هایم اصلا دفاعی نبود. من حسین بادامکی را یک خط جلو آوردم و شما دیدید که موقعیت های زیادی هم روی دروازه استقلال ایجاد کردیم. شما دید که شوت محسن یوسفی گل نشد و ضربه سر یونش شاکری را هم رحمتی با یک سوپر واکنش دفع کرد.

مغرور نمی شوم
نمی خواهم مغرور شوم و یا بگویم که ما برابر صدنشین لیگ مساوی کردیم. اصلا دنبال این صحبت ها نیستم. استقلال تیمی بود که از بازی های خارج از خانه خود امتیاز کامل گرفته بود اما من برای کسب سه امتیاز بازی به زمین آمده بودم. رحمتی روز بسیار خوبی داشت وگرنه ما می توانستیم موفق شویم.

دیدگاه‌ها