کد خبر : 1275414 | 24 مهر 1394 ساعت 21:56 | 114.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرد جنجالی ، مرد اول دیدار جنجالی

آیا قهرمانی اسکوچیچ را به کرواسی می‌فرستد؟

محسن قهرمانی که بعد از دو سال به فوتبال بازگشته است امروز با سوت های خود سرنوشت یک بازی مهم را تغییر داد.

آیا قهرمانی اسکوچیچ را به کرواسی می‌فرستد؟
به گزارش "ورزش سه"، محسن قهرمانی که پس از بازی جنجالی سپاهان – پرسپولیس که با اتفاقات عجیبی همراه بود از داوری محروم شد ، دو سال بعد بازهم از همان ورزشگاهی که جنجال آفریده بود شروع کرد.داور مشهدی بعد از اتمام محرومیت درهفته دوم لیگ امسال بازی سپاهان – ذوب را قضاوت کرد که بازگشت او بازهم به با برد سپاهان همراه شد. البته سرمربی ذوب در پایان بازی معتقد بود در یک صحنه عبدالله کرمی در محوطه جریمه هند کرده است و قهرمانی برای آنها پنالتی نگرفته است. قهرمانی سپس در بازی ملوان - گسترش هماز اعلام یک پنالتی مسلم به سود میزبان خودداری کرد تا با این اشتباه تاثیرگذار دوباره محرومیتی این بار سبک را تجربه کند.

بعد از چند هفته و در حالی که آبها از آسیاب افتاده بود ، قهرمانی که داور بازی مهم فولاد خوزستان و تراکتور سازی بود تصمیمات عجیبی در این بازی گرفت که نهایتش شکست فولاد و اسکوچیچ بود.تیمی که این روزها به شدت به یک برد برای فرار از این بحران نیاز دارد.

قهرمانی در دقیقه 62 ، فرید بهزادی کریمی را به دلیل فحش دادن اخراج کرد ، تا سه دقیقه بعد فولاد توسط خالدی به گل برسد.هنوز سه دقیقه از این گل نگذشته بود که قهرمانی در یک صحنه ی معمولی بین شریفات و سینا عشوری ، تصمیم عجیبی گرفت.او اسماعیل شریفات را به دلیل زدن عشوری با کارت قرمز اخراج کرد ، تصمیمی که صحنه های تلویزیونی نشان می دهد که عمل شریفات مستحق کارت قرمز نبوده است.
این پایان کار نبود و در دقیقه 89 محسن قهرمانی در یک صحنه مشکوک یک پنالتی برای تیم تراکتور گرفت تا این تیم با گل کردن پنالتی سه امتیاز را به خانه ببرد.البته دراگان اسکوچیچ که در این مواقع اعتراضات شدیدی در کنفرانس می کند ، بعد از این باخت مسئولیت را به گردن او نیدنداخت و تنها به گفتن این چند جمله اکتفا کرد : آقای قهرمانی داور معروفی هستند و من هم برایشان احترام قائلم ولی از گرفتن این پنالتی هنوز در شوک هستم و این پنالتی درست نبود.

این باخت می تواند برای اسکوچیچ بسیار گران تمام شود و او به مانند بختیاری زاده سرمربی دیگر تیم اهوازی از کارش اخراج شود.البته ، در این بین علی سلیمی دروزاه بان فولاد به کمک قهرمانی آمده و می گوید : پنالتی درست بود . و این همان چیزی است که تونی اولیویرا به آن عقیده دارد ؛ مربی ای که یک قهرمانی را به داورها و تصمیماتشان باخته است!

دیدگاه‌ها