کد خبر : 1275581 | 25 مهر 1394 ساعت 14:42 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

هر گز خودم از استقلال اهواز استعفا نمی دادم

بختیاری‌زاده: استقلال اهواز تیم فقراست

باخت سنگین استقلال اهواز در برابر راه آهن باعث شد که محمد ملکی مالک باشگاه سیاوش بختیاری زاده را از سمت مربیگری استقلال برکنار کند.

بختیاری‌زاده: استقلال اهواز تیم فقراست
به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال اهواز در ابتدای فصل به دلیل طولانی شدن پروسه واگذاری امتیاز باشگاه، زمان طلایی شروع لیگ را از دست داد بعد از آن هم بازیکنان کمی حاضر بودند در این تیم بازی کنند و اینکه بسیاری از آنها قبل از بسته شدن استقلال، با تیم های دیگر قرار داد بسته بودند. در نهایت سیاوش بختیاری زاده تیمی را که 3 روز پیش از لیگ تشکیل شده بود روانه لیگ کرد در هفته های ابتدایی نتایج این تیم باعث شد که مشکلات استقلال دیده نشود، تساوی در برابر تیمهایی مثل صبا و پیروزی مقابل سیاه جامگان ولی در هفته های بعد با شروع باختهای استقلال اهواز خیلی زود مشکلات مالی این باشگاه خصوصی سر باز کرد و در ادامه 6 بازیکنان این تیم حاضر نشدند بدون گرفتن مبلغی از قرارداشان در تمرینات این تیم حاضر شوند. این اعتراض ها و قهر از تمرین و حل نشدن مشکلات البته همیشه توسط بختیاری زاده سرمربی این تیم تکذیب می شد و او همیشه عنوان می کرد که محمد ملکی مالک باشگاه در تلاش برای رفع مشکلات است در بعد از باخت 5 بر صفر استقلال مقابل راه آهن ملکی سیاوش بختاری زاده را از سمتش برکنار کرد.

بختیاری زاده در این مورد، گفت: من به باشگاه استقلال اهواز تعهد اخلاقی دارم و برای همین هم تا فردا که با خود آقای ملکی صحبت نکنم در این مورد حرفی نمی زنم.

او ادامه داد: آقای ملکی از جانبازان عزیز کشور هستند که هفته گذشته در بستر بیماری بودند و از مشکلات تیم هیچ اطلاعی ندارند.

وی افزود: البته من آدمی نبودم که بخواهم از استقلال استعفا بدهم من را برکنار کردند استقلال اهواز برای پاپتی هایی است که در لشگر آباد و رفیش زندگی می کنند.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه استقلال اهواز امانتی در دستهای او بود، گفت: من بخاطر آقای ملکی و مردم اهواز مربیگری این تیم را در شرایط سخت بر عهده گرفتم. در حال حاضر هم بخاطر آقای ملکی سکوت کردم تا اینکه فردا با خود ایشان صحبت کنم. بعد از آن در مورد مشکلاتی که وجود داشت، مصاحبه می کنم.

گفتنی است هم اکنون استقلال اهواز با 7 بازی ویک برد و دو تساوی و 4 باخت با 5 امتیاز در رده پانزدهم جدول و بالای فولاد 3 امتیازی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها