کد خبر : 1275588 | 25 مهر 1394 ساعت 15:09 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

جواهری آمد، مهرام جا ماند

در حالی که قرار بود مهرام قزوین هم به جمع تیم های لیگ برتری بپیوندد، نمانیده زاهدان در مسابقات باقی ماند.

جواهری آمد، مهرام جا ماند
به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال از چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود و سازمان لیگ فدراسیون نام 12 تیم حاضر در این مسابقات را اعلام کرد. هفته گذشته فدراسیونی ها تکلیف مهرپارس فارس را مشخص کردند و با کنار گذاشتن این تیم، جواهری گنبد را جایگزین کردند. نماینده فارس ضمن اینکه حساب بازیکنان سال گذشته خود را تسویه نکرده بود هنوز برای سال جاری هم برنامه ای نداشت به طوریکه نه نام بازیکنانش مشخص بود و نه کادر فنی.

با توجه به این مسائل سازمان لیگ فدراسیون والیبال تیم مهرپارس فارس را کنار گذاشت اما شهرداری زاهدان هم چنین شرایطی را دارد اما در لیگ باقی ماند. زاهدانی ها هنوز حساب بازیکنان فصل گذشته خود را تسویه نکرده اند و برای فصل جاری از فدراسیون والیبال مجوز حضور گرفتند. این در حالی است که در فاصله 4 روز مانده به شروع لیگ برتر هنوز نام بازیکنان و کادر فنی زاهدانی ها مشخص نیست.

مهرام قزوین برای حضور در لیگ برتر والیبال از قبل اعلام آمادگی کرده بود و این طور قرار شد که اگر تیمی به تعهدات خود عمل نکرد، مهرام جایگزین آنها شود اما با اینکه زاهدانی ها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند باز در لیگ ماندنی شدند و جایگزین حاضر و آماده با جواب منفی رو به رو شد.

دیدگاه‌ها