کد خبر : 1275694 | 25 مهر 1394 ساعت 19:39 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: به رسیدن مصدومان مقابل PSG خوشبینم

رئال مادرید ساعتی پیش موفق شد در سانتیاگو برنابئو با سه گل، لوانته را شکست داده و موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کند.

بنیتس: به رسیدن مصدومان مقابل PSG خوشبینم
به گزارش "ورزش سه"، رئال در شرایطی موفق به برتری 3-0 بر لوانته شد که در بسته ماندن دروازه این تیم، درخشش کیلور ناواس نقش اصلی را داشت. رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:" وقتی با وجود داشتن مصدومان پرشمار، سه گل می زنید و گلی دریافت نمی کنید، یعنی کارتان را خوب انجام داده اید. من نکات مثبت زیادی از عملکردمان در این بازی دیدم.

وقتی 2-0 پیش افتادیم، موفق شدیم بازی را بهتر از دقایق ابتدایی کنترل کنیم و با به ثمر رساندن گل سوم، دیگر خیالمان از پیروزی راحت شد. این نتیجه نشان می دهد که توان گلزنی، دفاعی و قدرت ما چقدر بالاست . در اینکه بازهم دروازه ما بسته ماند، بخصوص باید از ناواس متشکر باشیم. در کنار او نمایش دفاعی ما هم عالی بود و نتیجه اینکه بازهم در برنابئو گلی دریافت نکردیم. از سایر بازیکنان هم تشکر می کنم که نمایش خوبی داشتند."

بنیتس در مورد رونالدو گفت:" او در زمین بسیار دوید و یک گل هم به ثمر رساند. رونالدو  تمام سعیش را کرد تا تیم را به سمت پیروزی هدایت کند و در انجام این کار نیز موفق بود."

و تعویض گرت بیل؟ :" پس از اینکه در نیمه اول با دو گل پیش افتادیم و با توجه به هفته سنگینی که بیل پشت سر گذاشته بود، ترجیح دادم بین دو نیمه او را تعویض کرده و به وی استراحت بدهم."

سرمربی رئال در مورد گلزنی خسه گفت:" او امروز به آنچه از او انتظار می رود، بسیار نزدیک شد. انتظارات از خسه بسیار بالاست و باید به تلاش خود همینگونه ادامه دهد. او درک کرده که مسیر درست، کدام طرف است. بهترین راه برای رسیدن به ترکیب اصلی این است که وقتی به شما فرصت داده می شود، از آن بهترین استفاده را بکنید. خسه امروز موفق به انجام این کار شد."

بنیتس در مورد مصدومان رئال نیز گفت:" تا بازی با پاری سن ژرمن چند روز وقت داریم و مصدومان ما در حال بهتر شدن هستند. سوال اینجاست که تا چه حد می توان رویشان ریسک کرد و می توانند به آن بازی برسند یا خیر. من معتقدم که از برخی از آنها می توانم مقابل PSG استفاده کنم."

دیدگاه‌ها