کد خبر : 1276103 | 27 مهر 1394 ساعت 14:41 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی برابر ملوان؛

موسی‌اف بازهم مدافع می‌شود

به دلیل محرومیت مدافع سپاهانی ها، برای بازی مقابل ملوان چاره ای جز حضور فوزیل موسی اف در خط دفاع این تیم نیست.

موسی‌اف بازهم مدافع می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها برای بازی هفته نهم خود و این بار مقابله با ملوان بندرانزلی بازهم با کمبود بازیکن مواجه است، اتفاقی که سرمربی این تیم در لیگ پانزدهم با آن کاملا آشنا شده است و این روزها معضل کمبود بازیکن در سپاهان به اندازه‌ای جدی است که حسین فرکی به محض مصدومیت یا محرومیت هر بازیکن به شکلی جدی با مضیقه مواجه می‌شود.

در بازی هفته گذشته طلایی پوشان، مدافع راست ملی پوش این تیم یعنی وریا غفوری به دلیل مصدومیت دست کادرفنی این تیم را خالی گذاشت تا آنها مجبور شوند بابت این اتفاق از بازیکن بیست ساله خود، یعنی محمد روشندل استفاده کنند، بازیکنی که البته توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

در بازی نهم سپاهانی ها که فردا در انزلی و در برابر ملوانان برگزار می شود عبداله کرمی نیز حضور ندارد، وی این بازی را به دلیل سه اخطاره بودن از دست داد و این احتمال می رود که از فوزیل موسی اف در قلب خط دفاع استفاده کند.

پیشتر سرمربی سپاهان در دیدار هفته چهارم تیمش برابر فولاد با مشکل مشابهی مواجه شده بود. در آستانه آن مسابقه هادی عقیلی به خاطر مصدومیت از لیست سپاهان خارج شد و فرکی موسایف را که در اصل هافبک دفاعی است به جای او در کنار کرمی به کار گمارد. از آنجا که لئوناردو پادوانی کما فی السابق در دسترس نیست، هافبک ازبک سپاهان احتمالا فردا هم به ناچار به قلب خط دفاعی بازگشته تا این بار جای خالی کرمی را پُر کند.

دیدگاه‌ها