کد خبر : 1276396 | 28 مهر 1394 ساعت 16:05 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن خارجی جدید در راه فولاد

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صبا حضور پیدا نکرد.

بازیکن خارجی جدید در راه فولاد
به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که قرار بود ساعت 15 در جمع خبرنگاران حضور پیدا کند و در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با صبا توضیح دهد به دلیل بیماری نتوانست در کنفرانس مطبوعاتی شرکت داشته باشد و کوروش بختیاری‌زاده مربی فولاد جایگزین او شد.

بختیاری‌زاده جایگزین دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی صبا و فولاد بود و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بازی سختی داریم

با توجه به نتایج خوبی که تا این هفته از لیگ نداشتیم سعی کردیم در دو، سه هفته اخیر تیم را از نظر روانی به شرایط ایده‌آل باز گردانیم. در چند مسابقه اخیر خوب کار کردیم اما متاسفانه با شانس رو به رو نبودیم. مقابل صبا برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم و می‌دانیم با توجه به اینکه مقابل تیم خوبی قرار خواهیم گرفت بازی سختی داریم ولی به هر حال تنها به دنبال پیروزی هستیم. تلاش کردیم بچه‌های تیم را از نظر روحی و روانی آماده کنیم تا برابر صبا شرایط خوبی داشته باشیم. حسین مالکی و عارف آقاسی بازیکنان مصدوم ما هستند و اسماعیل شریفات برابر صبا محروم است.

احتمال حضور بازیکن جدید خارجی

در همین هفته‌ها با کادر فنی صحبت‌هایی خواهیم داشت تا تیم را تقویت کنیم. چند بازیکن مد نظر داریم که بازیکن خارجی هم در بین لیست ما قرار دارد.

روحی مشکل داریم

سال گذشته به دلیل اتفاقاتی که افتاد 7 بازیکن ما سرباز اعلام شد که مجبور شدیم آنها را از لیست خارج کنیم. به اجبار هفت تغییر داشتیم و در واقع تیم جدیدی درست کردیم. بازیکنان جدید را از نظر فنی می‌شناختیم اما از لحاظ روحی روانی شناختی نداشتیم. نمی‌خواستیم بازیکن اسم و روسم دار جذب کنیم و به همین دلیل روی جوانان دست گذاشتیم. بازیکن حرفه ای نتوانستیم اضافه کنیم و به همین خاطر از نظر روحی روانی با مشکل مواجه شدیم.

بودجه قهرمانی نداشتیم

تغییر و تحول زیادی در تیم داشتیم. نه اینکه قهرمانی نخواهیم اما بودجه لازم همانند دیگر تیم‌های مدعی را در اختیار نداشتیم. بودجه فولاد خوب است اما در حد قهرمانی نبود.

بازیکن سازی در فولاد

از سال 82 که خودم در فولاد بودم و کنار آقای نیکولیچ کارم را شروع کردم باشگاه مدرسه فوتبال کاملا حرفه‌ای با تمام امکانات و مربیان خوب درست کرد تا بازیکنان خوبی به کشور و حتی جهان صادر کنیم که می‌بینید در سال‌های اخیر این اتفاق افتاد. بازیکنان را از سن 10 سال تا رده سنی امید پرورش می‌دهیم و نفرات خوبی به فوتبال کشور معرفی کردیم. بهترین مربیان و امکانات را در رده‌های پایه داریم و حتی نحوه زندگی و تغذیه بازیکنان در نظر گرفته می‌شود. بازیکنان جوان و امید را به مرور زمان در تمرینات بزرگسالان اضافه می‌کنیم و بهترین‌ها را عضو تیم بزرگسالان خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها