کد خبر : 1276762 | 29 مهر 1394 ساعت 18:22 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

محمد احمدزاده سرمربی شهرداری اردبیل شد

اردبیل - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از انتخاب و معرفی محمد احمدزاده مربی باسابقه ملی و لیگ برتری به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل خبر داد.

محمد احمدزاده سرمربی شهرداری اردبیل شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بابک پورپناهی عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه فنی تیم شهرداری اردبیل در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: با تاکیدات شهردار اردبیل، برای اولین بار در تاریخ فوتبال این استان سرمربی با دانش و با کارنامه ملی و لیگ برتری برای یک تیم اردبیلی انتخاب شد.

وی به روند انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل طی دو هفته اخیر اشاره کرد و افزود: پس از کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته که منتج به رفتن سرمربی قبلی این تیم شد، کمیته فنی باشگاه شهرداری متشکل از پیشکسوتان، مربیان، صاحب نظران ورزشی و... بلافاصله تشکیل و جلسات متعددی را برای انتخاب سرمربی جدید تیم برگزار کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه برای انتخاب سرمربی جدید این تیم در ابتدا برنامه و رزومه کاری ۱۰ مربی بومی و غیربومی با دانش برررسی شد، ادامه داد: این افراد از سوی کمیته فنی انتخاب شده و پس از تایئد باشگاه سوابق آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی برنامه کاری و رزومه مربیان کشوری و استانی در مرحله اول انتخاب سرمربی تیم شهرداری متذکر شد: پس از بحث و بررسی های جامع در نهایت محمد احمدزاده، حسین خطیبی و بهنام دولت با آرا اعضا کمیته فنی به عنوان سه گزینه نهایی معرفی شدند.

پورپناهی با بیان اینکه در بین سه گزینه نهایی محمد احمدزاده به دلیل کسب بیشترین آرا در اولویت و حسین خطیبی و بهنام دولت با کسب آرا کمتر در اولویت های بعدی بودند، یادآور شد: در نهایت و با توجه به نتیجه آرا و بررسی ها محمد احمدزاده به عنوان سرمربی انتخاب شد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شد بهترین گزینه به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل انتخاب شود، تصریح کرد: در تمام مراحل این انتخاب دکتر لطف اللهیان شهردار اردبیل تاکیدات بسیاری داشتند تا مربی با دانش، کارنامه دار، تراز اول و با سابقه ملی و لیگ برتری انتخاب شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل این انتخاب را مطلوب و در سایه توجهات مجموعه شورا و شهرداری اردبیل و تلاش های کمیته فنی دانست و بیان داشت: بی شک فصل تازه ای برای فوتبال اردبیل آغاز شده است.

وی در خصوص توافقات حاصل شده با سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل عنوان کرد: این توافق تا پایان فصل بوده، اما در صورت موفقیت و دستیابی به هدف گذاری باشگاه همکاری دو جانبه در فصل آینده نیز تداوم خواهد یافت.

پورپناهی ابراز امیدواری کرد که این انتخاب که حاصل خرد جمعی، کار کارشناسی و نظرات دلسوزانه نخبگان و اهالی فوتبال استان اردبیل است باعث موفقیت تیم شهرداری و پیشرفت فوتبال استان شود.

آشنایی با سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل

محمد احمدزاده که متولد سال ۱۳۳۹ است، در سال ۱۳۵۴ و در سن ۱۵ سالگی با تیم نوجوانان ملوان، فوتبال را آغاز کرد. وی در سال ۱۳۵۷ به عضویت تیم بزرگسالان ملوان درآمد و در لیگ هفتم برای این تیم بازی کرد.

این مربی با دانش در شهریور ۱۳۵۷ و برای مسابقات قهرمانی آسیا و کان فرانسه به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در سال ۱۳۵۹ به تیم ملی جوانان دعوت شد.

احمدزاده در سال ۱۳۶۰ در تیم فوتبال تهران‌جوان بازی می‌کرد و در بین سال‌های ۶۱ تا ۶۴ رشته ورزشی خود را به بسکتبال و تنیس روی میز تغییر داد و در اواخر سال ۱۳۶۴ به فوتبال و جمع ملوانان بازگشت.

وی در سال ۱۳۶۵ به مربیگری صالح نیا با تیم ملوان قهرمان جام حذفی ایران شد و در سال ۱۳۶۵ قهرمان منطقه ۴ آسیا در سریلانکا با همین تیم شد.

احمدزاده در ۱۳۷۵ مربیگری را با تیم ملوان آغاز کرد و سابقه مربیگری در تیم‌های ملوان بندر انزلی، مس کرمان، برق شیراز، تیم ملی نوجوانان ایران و تیم ملی المپیک ایران را دارد.

وی که دارای مدرک مربیگری A آسیا است در زمان سرمربیگری علی دایی به عنوان مربی در تیم ملی ایران حضور داشته است.

دیدگاه‌ها