کد خبر : 1276780 | 29 مهر 1394 ساعت 18:59 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

نگران و ناراحت هواداران هستم

اسکوچیچ: حق مدیران است که مرا عوض کنند

سرمربی فولاد مسئولیت شکست این تیم در قم را بر عهده گرفت .

اسکوچیچ: حق مدیران است که مرا عوض کنند
به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست تیمش برابر صبا در جمع خبرنگاران حاضر شد.

تمرکز را از دست دادیم
حرفی ندارم. قبل از هر چیزی برد صبا را تبریک می‌گویم. نیمه اول بازی در اختیار ما بود و خوب بازی کردیم اما از ابتدای نیمه دوم روی فشاری که به تیم آمد عقب کشیدیم. خیلی سخت است توضیح دهیم چرا خود به خود بازیکنان عقب می‌کشند. طبیعی است وقتی تیمی دفاعی بازی کند و فشار روی آن باشد تمرکز را از دست دهد. در نیمه دوم حتی نتوانستیم پنج پاس صحیح به هم بدهیم.

عقب نشینی خود به خود بود
به هر حال بازی 90 دقیقه است و یک نیمه نیست که پیروزی در تایم اول کافی نبود. در نیمه دوم با وجود تغییر سیستم خوب کار نکردیم و نتیجه را واگذار کردیم. چیزی است که نمی‌شود توجیه فنی برای عقب کشیدن تیم بعد از گل زده‌مان داشته باشیم. خودم نمی‌خواستم بازیکنان عقب نشینی کنند اما این فوتبال است و قاعده کلی ندارد. عقب کشیدن خود به خود بود و ما بازی را واگذار کردیم.

مسئولیت به عهده من است
وظیفه کلی من اظهار نظر درباره مسائل فنی است و باید بپذیرم که مسئولیت این شکست بر عهده من است. نمی‌توانم نظری راجع به هواداران بدهم و باید به همه آنها احترام گذاشت. فقط شکست را گردن می‌گیرم. مشکلات ما از اواخر فصل گذشته شروع شد و متاسفانه با وجود اینکه 8 بازیکن را به خاطر مسائل سربازی از دست دادیم که پیکیره تیم از دست رفت و یک بازیکن را به خاطر دوپینگ از دست دادیم ولی شاید بعضی کارشناسان درست این مسئله را متوجه نشدند.

نگران هواداران هستم
شاید بعضی‌ها فکر می‌کنند من جادو می‌کنم اما یک مربی عادی بیش نیستم و نگران هوادارنمان هستم. فکر می‌کنم تماشاگران بهتر است از تیم محبوبشان حمایت کنند و مسائل داخلی را به دست مسئولان بسپارند. باز هم می‌گویم هوادار دلیل دارد چرا که آنها فولاد قوی را دوست دارند ولی متاسفانه نتوانستیم فولاد قوی را به آنها نشان دهیم.

وقتی بردیم پرواز نمی کردم
هر کسی وظیفه خود را باید انجام دهد. من یک مربی حرفه‌ای هستم و این حق طبیعی مدیریت باشگاه است اگر ضعیف بودم من را تغییر دهند ولی من وظیفه خود را انجام داده‌ام. من برای آینده شغلی خود نگران ندارم چون به خود اعتقاد و اعتماد دارم. زمان پیروزی‌ها پرواز نکردم و حالا هم سرم را پایین نمی‌اندازم. همان مربی سال گذشته هستم

دیدگاه‌ها