کد خبر : 1276782 | 29 مهر 1394 ساعت 19:04 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

دایی:صبا می خواهد آسیایی شود

سرمربی صبای قم با رضایت از برد مقابل فولاد از بازیکنان باغیرت تیمش تشکر کرد .

دایی:صبا می خواهد آسیایی شود
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی عقیده دارد همه سعی مجموعه صبا رد بهتر شدن است و این اتفاق خواهد افتاد . مشروح حرفهای او را بخوانید :

به بازیکنانم تبریک می گویم
بازی را بد آغاز کردیم و فولاد بهتر از ما کار می‌کرد و به گل رسید. این پیش بینی را قبل از بازی کرده بودیم و متاسفانه بچه‌ها دقت نکردند اما به مرور زمان بهتر شدیم و به جز یک فرصت فولاد تمام موقعیت‌ها برای ما بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در روزی که بهتر از تیم فولاد بودیم سه امتیاز را کسب کردیم. تجربه بازیکنان خیلی به ما کمک می‌کند. از بزرگ‌های تیم و ماچادو که با دست شکسته بازی کرد تشکر می‌کنم.

بچه ها من با غیرتند
تیم خوبی داریم و امیدواریم مصدوم و محرومان برسند تا روندمان را ادامه دهیم. بازی پرسپولیس در عملکرد نیمه اول با فولاد بی تاثیر نبود اما در نیمه دوم با تعویض و تغییر سیستم به همه شکل به تیم حریف فشار آوردیم. بچه‌های با غیرت و خوبی داریم. در مدت اخیر زحمات زیادی کشیدند. تمام سعی‌مان بهتر شدن است و می‌دانیم این اتفاق می‌افتد.

سعی داریم به لیگ قهرمانان برویم
این بازی تمام شد و حالا به فکر بازی با سایپا هستیم تا سه امتیاز را خارج از خانه بگیریم. قول سهیمه را نمی‌دهیم اما تمام تلاشمان را برای ارتقای رتبه در جدول انجام می‌دهیم و روندمان را ادامه دهیم. مطمئنا سعی داریم سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

باید گل های بیشتری می زدیم
فولاد خوب دفاع می‌کرد ولی ما سعی داشتیم گلزنی کنیم. شاید می‌توانستیم در حالت عادی گل‌های بیشتری بزنیم اما دفاع فولاد این اجازه را به ما نداد.

دیدگاه‌ها