کد خبر : 1276795 | 29 مهر 1394 ساعت 19:29 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل من علت داشت

منصوریان: راه‌آهن چغر و بدبدن بود

سرمربی نفت تهران از عدم حضور در نشست مطبوعاتی روز گذشته تیمش از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

منصوریان: راه‌آهن چغر و بدبدن بود
به گزارش "ورزش سه" منصوریان پس از کسب اولین برد در لیگ برتر با روحیه سوالات خبرنگاران را چنین پاسخ داد:

قهرمانی را در دقیقه 94 از دست دادیم
 با توجه به اینکه سال گذشته قهرمانی را در دقیقه 94 از دست دادیم با روحیه متفاوتی لیگ را شروع کردیم و بعضی از اتفاقات طبیعی بود. در بازی امروز شرایط تیم ما دیرتر شکل گرفت. بابت این بازی از تمام بچه ها و تیم نفت تشکر می کنم. این برد را به تمام بازیکنان تقدیم می کنم.

راه‌آهن چغر و بدبدن بود
بازی مقابل راه آهن که هفته گذشته پنج گل به استقلال اهواز زد بسیار سخت بود اگرچه از نظر تجربه از آنها بالاتر بودیم. راه آهن بازیکنان جوان بسیار خوبی در اختیار دارد و همین مساله کار ما را دشوار کرده است. آنها تیم چغر و بدبدنی بودند. ما سال گذشته پیروزی های خود را از بازی با راه آهن استارت زدیم. نباید با این پیروزی مغرور شویم باید سعی کنیم روند پیروزری هایمان را ادامه دهیم با اعتنا به اینکه می دانیم لیگ بسیار سختی داریم.

شادی گل من علت داشت
اگر در آخر بازی آنطور شادی کردم به این دلیل بود که می‌ خواستم به تک تک بازیکن ها، عوامل، دستیارها و حتی تدارکات تیم هم این برد را تبریک بگویم.

از تعطیلات راضی هستم
تعطیلی لیگ بسیار به نفع ما بود و به روند صعودی ما خیلی کمک کرد. اگر لیگ دوباره تعطیل شود باز هم به تیم ما کمک خواهد شد. خدا را شکر می‌کنم به خاطر این برد، چون در این مدت خیلی سختی کشیدیم و امیدوارم بتوانیم به شرایط فصل قبل خود برگردیم.

نباید خیلی خیلی خوشحال شویم
نباید به خاطر این برد بسیار بسیار خوشحال شویم. این پیروزی همین امشب به پایان می رسد، همانطور که به بازیکنانم گفته بودم به خاطر باخت و نتایجی که در گذشته به دست آورده بودیم، سرخورده نشوند. باز هم امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را در بازی های بعدی ادامه دهیم.

در حاشیه
روز گذشته منصوریان به علت بروز مشکل در اتومبیلش به کنفرانس مطبوعاتی نرسید و خبرنگاران حاضر به خاطر گلایه از او محل کنفرانس را ترک کردند و کنفرانس برگزار نشد.خبری که در مورد اتومبیل منصوریان اعلام شده بود که پنجری اتومبیلش بود، اما او با عذرخواهی مجدد اعلام کرد که اتومبیلش دچار نقص فنی شده و به صورت مضاعف از تمام رسانه ها و جراید تصویری، شنیداری و نوشتاری معذرت می‌ خواهد.
منصوریان به خاطر پیروزی تیمش این کلمات را با لحنی طنزآلود به زبان آورد.

دیدگاه‌ها