کد خبر : 1277081 | 01 آبان 1394 ساعت 17:29 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

حذف 2نماینده جودو از رقابت‌های جوانان‌جهان

نمایندگان اوزان55- و60- کیلوگرم جودوی ایران با باخت مقابل رقبا از رقابت های قهرمانی جوانان جهان حذف شدند.

حذف 2نماینده جودو از رقابت‌های جوانان‌جهان
به گزارش"ورزش سه" از ایسنا، در جریان نخستین روز از رقابت های جودوی قهرمانی جوانان جهان که در ابوظبی امارات در حال برگزاری است،۲ نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که در نهایت با باخت مقابل رقبا از دور رقابت ها کنار رفتند.

محمد رشنونژاد نماینده وزن 55- کیلوگرم ایران در دور نخست استراحت داشت و سپس «محرم اوف» از آذربایجان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه هم «آباقیان» از ارمنستان را با یک امتیاز «یوکو» از پیش رو برداشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «آمارتوشین» از مغولستان رفت و با دو اخطار نتیجه را به رقیب واگذار و به گروه بازنده ها رفت اما در این مرحله نیز مقابل یاگو ابولیادزه از روسیه در مدت زمان ۳ دقیقه و ۶ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

دیگر نماینده ایران در روز نخست،احمد قاسمی در وزن ۶۰- کیلوگرم بود که در دور نخست،محمد ابورایا از فلسطین را در مدت زمان۱ دقیقه و ۴ ثانیه ضربه فنی کرد اما در دومین مبارزه مقابل نیل مک دونالد از انگلستان شکست خورد و او نیز با این باخت از دور رقابت ها کنار رفت.

روز شنبه، دوم آبان ماه در روز دوم مسابقات در وزن ٦٦- کیلوگرم علیرضا خجسته در اولین دیدار با "واوریزسک" از لهستان مبارزه می کند. وی در صورت کسب پیروزی در این دیدار "راشد" از إمارات را پیش رو خواهد داشت.

در این وزن ٤٥ جودوکار حضور دارند که مهدی فتحی‌پور دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در مرحله نخست با برنده مبارزه گرجستان و مغولستان دیدار می کند.

در همین روز امید تیزتک در وزن ٧٣- کیلوگرم در میان ٥٥ جودوکار ابتدا به دیدار "سوت من" از آمریکا می رود و در صورت برتری برنده مبارزه بلاروس و هلند را پیش رو خواهد داشت.

یکشنبه سوم آبان ماه، إیمان نیک إقبال در وزن ٨١- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف "الچابر" لبنانی می رود و در صورت پیروزی "فرانک دی ویت" از هلند را پیش رو خواهد داشت. در این وزن ٥٤ جودوکار در جدول حضور دارند.

در وزن ٩٠- کیلوگرم که ٣٥ جودوکار شرکت کرده‌اند تیم کشورمان دو نماینده دارد. حمیدرضا ملک‌زاده، قهرمان نوجوانان آسیا در اولین دیدار با "جک هاتون" از آمریکا مبارزه می کند و در صورت کسب پیروزی با برنده مبارزه روسیه و ژاپن پیکار خواهد کرد.

در همین وزن حامد رشیدی دور نخست استراحت دارد و سپس با "هوم برتو" از برزیل مبارزه می کند. وی نیز در صورت پیروزی یکی از جودوکاران گرجستان، آمریکا یا کره جنوبی را پیش رو خواهد داشت.

دوشنبه چهارم آبان ماه، در روز پایانی این رقابتها در بخش انفرادی رامین صفویه در اولین مبارزه برای دیدار با "سویرید" از بلاروس به روی تاتامی می‌رود و در صورت پیروزی با برنده جمهوری آذربایجان و برزیل پیکار می‌کند.

سه شنبه پنجم آبان ماه نیز مسابقات در بخش تیمی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها