کد خبر : 1277154 | 02 آبان 1394 ساعت 17:10 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: در اسپانیا امکان هر توطئه ای وجود دارد

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به احتمال تحت فشار گذاشتن داوران برای سوت زدن علیه بارسا در ال کلاسیکو واکنش نشان داد.

انریکه: در اسپانیا امکان هر توطئه ای وجود دارد
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از هفته نهم لالیگا باید به مصاف ایبار برود. لوئیس انریکه که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود، در مورد شروع تحقیقات نسبت به ادعای اخیر یک کمک داور مبنی بر اینکه او برای حمایت از رئال در ال کلاسیکوی آتی، تحت فشار گذاشته شده گفت:" شنیدن این خبر، شگفت آور و ناخوشایند بود. امیدوارم در این زمینه، تحقیقات لازم صورت بگیرد تا از احتمال به خطر افتادن فوتبالمان جلوگیری شود.
این یک مساله جدی است و نباید دست کمش گرفت.آنقدر مشکل وجود دارد که بتواند این آتش را شعله ورتر کند. تنها تقاضای من این است که در مورد این موضوع تحقیق شود. در اسپانیا من معتقدم که احتمال هرگونه توطئه ای امکان پذیر است."

انریکه در مورد وضعیت بارسا برابر ایبار گفت:" مثل همیشه خودمان را آماده کرده ایم. می دانیم که این مسابقه می تواند برای ما مشکل ساز شود اگر حریف را دست کم بگیریم. خوشبختانه اینیستا را برای این بازی در اختیار خواهیم داشت و مصدومیت او رفع شده است."

انریکه در مورد مشکلات در سیستم پرداختی های بارسا که ممکن است خریدهای زمستانی این باشگاه را تحت الشعاع قرار دهد گفت:" به من گفته اند که برای خرید در بازار زمستانی مشکلی نداریم. با توجه به وضعیت فعلی، ما نیاز داریم که یکی دو مهره جذب کنیم."

سرمربی بارسا در مورد احتمال جدایی مسی از بارسا در سال 2017 گفت:" با مسی جز در مورد وضعیت مصدومیتش صحبتی نکرده ام. شما می توانید این سوال را از خودش بپرسید. فقط می دانم که ناحیه مصدوم او روز به روز در حال بهتر شدن است."

انریکه در مورد رسیدن به صدر تا پیش از ال کلاسیکو گفت:" به این مسائل توجهی ندارم و تنها توجه من به بازی فردا برابر ایبار است. پس از آن نیز چند بازی تا ال کلاسیکو فرصت داریم. فقط خدا می داند که وضعیت تیم ها در جدول تا آن روز چگونه خواهد بود."

انریکه در مورد وضعیت بد خط دفاعی بارسا گفت:" فردا هدف اول ما پیروزی است و خواهیم دید که گلی هم دریافت خواهیم کرد یا خیر. معتقدم که شرایط ما در دفاع می تواند بهتر شود. می دانیم که چنین چیزی امکانپذیر است. بارسا در همه خطوط، وضعیت مطلوبی دارد."

دیدگاه‌ها