کد خبر : 1277155 | 03 آبان 1394 ساعت 09:37 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز به روز بهتر می‌شویم

میاچ: تمام بازی‌ها 3 امتیاز را می‌خواهیم

مربی کروات صبای قم به تمجید از عملکرد بازیکنانشان در نیمه دوم بازی با فولاد پرداخت.

میاچ: تمام بازی‌ها 3 امتیاز را می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، ژلکو میاچ در خصوص پیروزی صبا برابر فولاد گفت: نیمه اول خیلی بد بازی کردیم. دقایق ابتدایی بازیکنانمان فکر می‌کردند کار راحتی دارند اما اینطور نبود. خوشبختانه به مرور زمان پی بردند باید بازی هجومی‌تری ارائه دهند و خوشبختانه در نیمه دوم بیدار شدند. تعویض خوب کریم اسلامی که یک بازیکن هجومی هم بود فشار را به خط دفاعی آنها بیشتر کرد و نتیجه آن پیروزی 2 بر یک بود که کاملا استحقاق آن را داشتیم. چند موقعیت را هم از دست دادیم و می‌توانستیم با تفاضل گولاد برنده باشیم.

او در مورد وضعیت صبا گفت: تیم ما به مرور زمان بهتر شده است و بازی با فولاد بهتر از دیدار با سپاهان و پرسپولیس بودیم. روحیه تیمی بازیکنان بالا است ولی باید دقت کنیم همانند نیمه اول با فولاد غافلگیر نشویم. امیدوارم هرچه زودتر مصدومان به تیم اضافه شوند تا با تیم کامل برابر حریفانمان قرار گیریم.

مربی صبای قم با اشاره به غیبت بیک زاده و دهنوی عنوان کرد: این دو بازیکن جزء نفرات تاثیرگذار ما هستند که در پایه‌ریزی حملات کمک زیادی به تیم می‌کنند. در نبود این دو بازیکن مقابل فولاد، مسعود حق‌جو و سامان آقازمانی در سمت راست دفاع و هافبک قرار گرفتند که در کار دفاعی خیلی خوب بودیم اما در کار هجومی چیزهایی کم داشتیم.

میاچ پیرامون بازی صبا و سایپا ابراز کرد: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و همانند بازی‌های گذشته تنها برای کسب پیروزی مقابل سایپا بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم روند امتیازگیری خوبمان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها