کد خبر : 1277177 | 02 آبان 1394 ساعت 17:42 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با وبسایت باشگاه منچسترسیتی

کمپانی: حالا یونایتدها، سیتی را جدی می گیرند

ونسان کمپانی، امید اول خط دفاعی سیتی در بازی فردا مقابل منچستریونایتد خواهد بود و به اعتقاد وی، شانس پیروزی هر دو تیم برابر است.

کمپانی: حالا یونایتدها، سیتی را جدی می گیرند
به گزارش "ورزش سه"، کمپانی سال 2008 به سیتی پیوست و از آن تاریخ، در 18 دربی شهر منچستر حضور داشته است. او اگر فردا از سوی پیگرینی در ترکیب ثابت قرار بگیرد، نوزدهمین دربی شهر منچستر را تجربه خواهد کرد.

مدافع ارزشمند بلژیکی در آستانه این بازی حساس به وبسایت باشگاه منچسترسیتی گفت:" 7 سال پیش اولین دربی خودم را تجربه کردم و این یک حقیقت است که یونایتدها این دربی و تیم سیتی را چندان جدی نمی گرفتند.

ما همیشه امیدوار بودیم که بتوانیم کار خاصی در مقابل آنها انجام دهیم اما یونایتد واقعا تیم قدرتمندتری بود اما در طی این سال ها،ا همه چیز تغییر کرده و ورق در مقاطعی به سود ما نیز برگشته است. در حال حاضر توازن خوبی بین دو تیم برقرار است.

یونایتد هنوز هم تیمی قدرتمند است و با سیستمی بازی می کند که امسال در این تیم به خوبی جواب داده و از آن سود برده اند. شانس پیروزی در دربی فردا 50-50 است و همین مساله باعث بزرگتر شدن این بازی شده است.

فکر می کنم برای هواداران یونایتد، حالا نباختن به سیتی همانند نباختن به لیورپول، مهم و جدی باشد؛ آنها هرگز دوست ندارند تیمشان به لیورپول ببازد. دربی فردا جذاب تر نیز خواهد بود. برای سیتی، این مهمترین بازی فصل است."

دیدگاه‌ها