کد خبر : 1277185 | 02 آبان 1394 ساعت 19:03 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دربی حساس شهر منچستر

نگرانی وین رونی از بابت دی بروین و استرلینگ

وین رونی، کاپیتان شیاطین سرخ، در آستانه دربی منچستر معتقد است که کوین دی بروین و استرلینگ، دو خرید جدید منچسترسیتی، باید توسط مدافعان یونایتد مهار شوند.

نگرانی وین رونی از بابت دی بروین و استرلینگ
به گزارش "ورزش سه"، فردا در الدترافورد، تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی، دربی حساسی را برگزار خواهند کرد. دو تیمی که در بالای جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و برنده این بازی می تواند وضعیت خود را بهتر نیز بکند. سیتی به لطف خریدهای جدید خود دی بروین و رحیم استرلینگ که هر دو نمایش های موفقی تا بدینجا داشته اند، امیدوار است که غیبت آگوئرو در این بازی به چشم نیاید.

وین رونی در مورد بازی حساس فردا به "United Review" گفت:"  این روزها یک تیم بزرگ باید بتواند با مصدومیت ها کنار بیاید و روند خوبش را بدون مصدومان هم ادامه دهد. سیتی دو خرید بزرگ که 100 میلیون پوند برایش هزینه در پی داشته انجام داده و بر قدرت خود اضافه کرده است.

من نگران دی بروین و استرلینگ در بازی فردا هستم. این دو بازیکن کیفیت بالایی دارند اما نقاط ضعفی نیز دارند که به کمک آنها مدافعانمان قادر به مهارشان خواهند بود. رحیم بازیکن فوق العاده ای است؛ با این حال او هنوز بسیار جوان است و باید چیزهای زیادی را یاد بگیرد. خوشبختانه او اهل یادگیری است و از این مساله استقبال می کند. امیدوارم فردا به خوبی او را کنترل کنیم."

رونی در مورد اهمیت پیروزی بر سیتی در بازی فردا گفت:" هدف اصلی ما پیروزی است اما نتیجه این بازی به نفع هر تیمی که باشد، تعیین کننده قهرمان فصل نخواهد بود. پیروزی در دربی، بسیار غرورانگیز خواهد بود. اگر بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم، اطمینان دارم که قادر به کسب پیروزی و کسب سه امتیاز خواهیم بود."

دیدگاه‌ها