کد خبر : 1277487 | 04 آبان 1394 ساعت 00:10 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ:روی قولم به هواداران دورتموند هستم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گلزن دورتموند بعد از هت‌تریک در بازی امشب تیمش اذعان کرد به قولی که به هواداران داده پایبند است.

اوبامیانگ:روی قولم به هواداران دورتموند هستم
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته دهم بوندسلیگا امشب دورتموند موفق شد در خانه خود با نتیجه پرگل 5 بر 1 آگسبورگ را در هم بکوبد. پی‌یر امریک آوبامیانگ که در این دیدار هت‌تریک کرده بود، با فروتنی و حوصله به سوالات خبرنگار وبسایت رسمی بروسیا دورتموند پاسخ داد:

اوبا! پنج‌شنبه در باکو سه گل زدی و امروز در بوندسلیگا هم سه گل. این مسئله چطور اتفاق افتاد؟
-روز گذشته با خانواده‌ام شرط بستم که مقابل آگسبورگ سه گل خواهم زد و حالا خوشحالم که موفق به تحقق آن شدم. اما بسیار مهم‌تر از همه این حرف‌ها این است که تیم ما سه امتیاز را از آن خودش کرد.

حالا این شرط‌بندی بر سر چه بود؟
-سوال خوبی کردید. من گفته بودم اگر سه گل بزنم، برایتان هدیه می‌گیرم. حالا باید بروم به فکر هدیه باشم.

پیش از شروع فصل خطاب به هواداران دورتموند گفته بودی بیست گل خواهی زد. حالا تا اینجای کار که در ماه اکتبر به سر می‌بریم قولت را عملی کرده‌ای. فکر می‌کنی تا آخر فصل چند گل دیگر خواهی زد؟
-منظور من بیست گل در بوندسلیگا بود، بدون احتساب جام‌های دیگر؛ بنابراین هنوز چند گل مانده تا به قولم عمل کرده باشم؛ ولی به هر صورت این روزها همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود و من باید به این روند ادامه بدهم.

راز موفقیتت چیست؟
-دقیقا نمی‌دانم. من سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکردم را ارائه کنم؛ چه در تمرین و چه در بازی. در حال حاضر هر سه روز یکبار مسابقه داریم بنابراین باید به بازیابی انرژی‌مان خیلی اهمیت بدهیم.

دوستت مارکو رویس هم دوباره به روزهای اوج خود بازگشته است؟
-بله، مارکو برگشته! او هم امشب دو گل زد و من برایش بی‌نهایت خوشحالم. او یک بازیکن بسیار مهم برای ماست.

روبرت لواندوفسکی هم مثل تو سیزده گل بوندسلیگایی دارد. آیا این رقابت تا پایان فصل پایاپای خواهد بود؟
-به نظر من روبرت در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان این سیاره است! مسلما من هم برای آقای گلی تلاشم را می‌کنم اما دوست ندارم خودم را با او مقایسه کنم.

هربار که هت‌تریک می‌کنی، توپ را برمی‌داری و با خودت می‌بری. به نظر می‌رسد بزودی به یک اتاق جداگانه برای نگهداری این توپ‌ها نیاز داشته باشی. اینطور نیست؟
-پسرم به این اتاق احتیاج دارد. من همیشه توپ‌ها را به او می‌دهم و حالا به نظر می‌رسد احتمالا مجبور شویم اتاقش را بزرگتر کنیم.

دیدگاه‌ها