کد خبر : 1277490 | 04 آبان 1394 ساعت 00:25 | 58.6K بازدید | 1 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: نداشتن ماسکرانو برای 4 بازی فاجعه است

بارسلونا امشب موفق شد با نتیجه 3-1 بر ایبار غلبه کند تا یک بار دیگر در صدر با رئال مادرید هم امتیاز شود اما احتمالا ماسکرانو را برای 4 بازی آینده از دست خواهد داد.

انریکه: نداشتن ماسکرانو برای 4 بازی فاجعه است
به گزارش "ورزش سه"، ماسکرانو در دقیقه 83، از زمین بازی اخراج شد. دلیل اخراج او، فحاشی به داور بود که در اسپانیا برای بازیکن خاطی، 4 جلسه محرومیت به دنبال دارد.

انریکه، سرمربی بارسا، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" گل اول را به ایبار هدیه دادیم و وقتی مقابل تیمی مثل ایبار گل اول را دریافت می کنید، اوضاع برای شما پیچیده می شود. وقتی سازماندهی شما در زمین غلط باشد، اینگونه جریمه می شوید.
سپس با استفاده از بازیکنان کناری و نیز کمک بازیکنان عقب زمین، بر بازی مسلط شدیم و در نیمه دوم، راه حل پیروزی بر ایبار را پیدا کردیم. گلی که ایبار به ما زد، باعث شد بازی بیش از آنچه تصور می شد برای ما سخت و پرفشار شود و برای رسیدن به پیروزی دچار زحمت شدیم.
نمی دانم این وضعیت ما تا کی به طول می انجامد. بستگی به حریف مقابلمان نیز دارد. در حال حاضر هر حریفی ما را دچار زحمت می کند. نمی توانم بگویم که این مشکل فردا یا هفته دیگر حل خواهد شد. در طول هفته روی رفع نقایصمان کار می کنیم.خوشبختانه این یک مساله لاینحل ریاضی نیست و می توانیم به پیدا کردن یک راه حل امیدوار باشیم."

انریکه در مورد اخراج ماسکرانو و احتمال محرومیت 4 جلسه ای او گفت:" جمله ای که او بکار برد، یک اصطلاح رایج در آرژانتین است. باید توجه داشت که او این جمله را چشم در چشم داور به او گفت یا خیر. در مسابقه ای که حریف مرتب روی شما خطا می کند، سخت است که خودتان را کنترل کنید. در هر صورت اگر او را 4 جلسه از دست بدهیم، یک فاجعه برای ما خواهد بود."

سرمربی بارسا سپس به تمجید از سوارز پرداخت و گفت:" این درست است که او به عنوان مهاجم نوک، تاثیرگذاری بهتری دارد اما سوارز هر نقطه از زمین که بازی کند، تاثیرگذاریش غیرقابل بحث است. او یک بازیکن بدون جانشین و حیاتی برای بارسلونا محسوب می شود."

دیدگاه‌ها