کد خبر : 1277786 | 04 آبان 1394 ساعت 23:56 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلوفس:

ولفسبورگ مقابل بایرن از پیش باخته نیست

مدیر باشگاه ولفسبورگ معتقد است تیمش در جام حذفی زیر سایه بایرن قرار نخواهد گرفت و این تورنمنت را جدی گرفته است.

ولفسبورگ مقابل بایرن از پیش باخته نیست
به گزارش "ورزش سه"، فردا شب از ساعت 22 بایرن مونیخ و ولفسبورگ در مهم‌ترین دیدار این هفته جام حذفی آلمان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
کلاوس آلوفس ،مدیر ولفسبورگ، با تاکید بر اینکه تیمش به دنبال صعود از این مرحله است، گفت:" ما در این بازی خودمان را تنها یک شرکت‌کننده فرمالیته قلمداد نمی‌کنیم چرا که بارها ثابت کرده‌ایم که توان رقابت و مدعی شدن را داریم."
او با ابراز ناراحتی از اینکه از همین ابتدا بسیاری بایرن را قهرمان قطعی فصل جاری بوندسلیگا می‌دانند، افزود:" دلم می‌خواست با بایرن در فینال روبرو می‌شدم، چرا که اگر این قهرمانان یا مدافعان عنوان قهرمانی تازه در دور دوم جام حذفی مجبور به خداحافظی شوند، حیف می‌شود! البته از طرفی دیگر این اتفاق می‌تواند انگیزه تیم‌های دیگر را افزایش دهد."
در مصاف بایرن و ولفسبورگ در دور رفتی فصل جاری بوندسلیگا روبرت لواندوفسکی موفق به زدن پنج گل شد که این اتفاق نگاه رسانه‌های ورزشی سراسر دنیا را به وی معطوف کرد. آلوفس با اشاره به اینکه مدافعان تیمش از رویارویی دوباره مقابل این مهاجم لهستانی نگران نیستند، اذعان کرد:" طوفان لواندوفسکی دیگر آغاز شده و او سیستم بازی‌اش را طبق همین فرمول تنظیم کرده و به پیش می‌رود. اما بازیکنان ما اینبار دیگر می‌دانند چگونه می‌توانند در مهار وی موفق‌تر عمل کنند."

دیدگاه‌ها