کد خبر : 1278512 | 07 آبان 1394 ساعت 17:40 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

میهایلوویچ: چگونه میلان از بحران خارج شد؟

میلان شب گذشته ضمن ارائه یک بازی برتر موفق شد با یک گل، کیه وو را شکست داده تا ضمن کسب دومین برد متوالی، تا رده هشتم جدول نیز بالا بیاید.

میهایلوویچ: چگونه میلان از بحران خارج شد؟
به گزارش "ورزش سه"، این پیروزی به منزله خروج کامل میلان از بحران ابتدای فصل بود. آنها 4 روز پیش ساسوئولو را شکست داده بودند و شب گذشته نیز با برتری مقابل کیه وو توانستند از انتهای جدول فرار کنند.

سینیشا میهایلوویچ، مربی میلان، در پایان بازی با کیه وو، در مورد علت اصلی خروج میلان از بحران به خبرنگاران گفت:" من مربی و مسئول نتایج تیم هستم و همه تصمیمات نیز با من است. ما با سیستم 2-1-3-4 مشکل داشتیم و از وقتی که 3-3-4 بازی می کنیم، شرایط برای ما بسیار بهتر شده است. همین تغییر تاکتیک باعث شد تا 7 امتیاز از سه بازی اخیرمان کسب کرده و از بحران خارج شویم.

با این روش، از توانایی های بازیکنی مثل چرچی، بهتر و بیشتر استفاده می کنیم. من به چرچی اعتقاد کامل داشتم و دارم و حالا او بازیکن موثرتری در میلان محسوب می شود. علاوه بر او، دیگر بازیکنان نیز کارشان را خیلی خوب انجام می دهند و می دانم که نتایج بهتری نیز انتظارمان را می کشند.

دو بازی بعدی برابر لاتزیو و آتالانتا بسیار مهم هستند و باید خیلی خوب خودمان را مهیا کنیم. طی چند روز آینده، تعدادی از مصدومان ما نیز شرایط بازی را پیدا خواهند کرد که نکته مثبتی است."

دیدگاه‌ها