کد خبر : 1278577 | 08 آبان 1394 ساعت 08:32 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

اختلافی با حریفانم ندارم

اسدی: رکوردهایم به کسب سهمیه نزدیک است

ملی‌پوش کایاک ایران می‌گوید رکوردهایش با حریفان اختلاف زیادی ندارد و امیدوار است در اندونزی سهمیه المپیک را بگیرد.

اسدی: رکوردهایم به کسب سهمیه نزدیک است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرزین اسدی  درباره شرایط تمریناتش برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: تمرینات خوبی را در این مدت برگزار کردم و رکوردهایی که داشته‌ام به کسب سهمیه بسیار نزدیک است. در مرحله آماده‌سازی قبل از مسابقه هستیم و فشار تمرینات هم کم شده تا به اندونزی اعزام شویم.

وی که قرار است در کایاک هزارمتر رقابت کند، درباره حریفانش اظهار داشت: در مسابقات جهانی هیچ تیمی از آسیا نتوانست سهمیه بگیرد، به همین دلیل کار سختی دارم. از بین حریفانم نمایندگان چین و ازبکستان از همه قوی‌تر هستند. حریف ازبک در کاپ جهانی در هزارمتر به فینال A راه پیدا کرد و در 500 متر هم مدال گرفت.

اسدی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه طالبیان در لندن در همین ماده سهمیه گرفت، این موضوع کار را برای شما سخت نمی‌کند و فشاری روی شما نیست، تصریح کرد: هر ورزشکاری که بیشتر تمرین کند سهمیه را می‌گیرد، اما به این صورت نیست که بگوییم چون احمدرضا سهمیه گرفته من هم باید بگیرم. هر کشوری که حرفه‌ای کار کند سهمیه را می‌گیرد. رکوردها خیلی چیزها را مشخص می‌کند. در این چند سال تک نفره هزارمتر دست طالبیان بوده و حالا باید ببینیم در اندونزی چه اتفاقی می‌افتد.

ملی‌پوش کایاک ایران افزود: همه ورزشکاران برای این رقابت تمرین کرده‌اند و رکوردها هم نزدیک به یکدیگر است. حالا به روز مسابقه برمی‌گردد که نتیجه چه شود. من هم تمرین کرده‌ام و آماده‌ام. البته استرس برای همه مسابقات وجود دارد، اما نمی‌توانم بگویم چون حریفم در مسابقات جهانی راهی فینال A شده پس از من بهتر است. من با چند صدم ثانیه شانس حضور در این فینال را از دست داده بودم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون در یک سال اخیر نظم خاصی را پیدا کرده، عنوان کرد: از 4 سال پیش تا الان خیلی چیزها تغییر کرده است. طالبیان برای لندن در مسابقاتی سهمیه گرفت که در ایران برگزار شده بود، اما ما دو سال به خاطر مشکلاتی که فدراسیون داشت و همین طور بحث تعلیق نمی‌توانستیم در مسابقات شرکت کنیم و عقب افتادیم، اما در یک سال اخیر فدراسیون نظم خاصی دارد و تمرینات هم خوب برگزار شده است. به حریفانم نزدیک هستم و روز مسابقه باید روز ورزشکار باشد تا نتیجه خوب هم به دست آید.


دیدگاه‌ها