کد خبر : 1278671 | 08 آبان 1394 ساعت 14:37 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

4 پرسپولیسی و 3 استقلالی

این هفت نفر اولین دربی را تجربه می کنند

4 بازیکن از پرسپولیس و 3 بازیکن از استقلال، با حضور در ترکیب اصلی بازی امروز، اولین دربی خود را برگزار خواهند کرد.

این هفت نفر اولین دربی را تجربه می کنند
به گزارش "ورزش سه"، هفت بازیکن جوان حاضر در دو تیم بزرگ پایتخت، در بازی امروز می توانند اولین حضور در بازی استقلال و پرسپولیس را از سر بگذرانند.

پرسپولیسی ها در این بازی در دفاع چپ خود از بازیکن جوان و کم نام نشان خود یعنی محمد انصاری استفاده خواهند کرد، رامین رضاییان که تثبیت شده ترین بازیکن امسال سرخ پوشان بوده است در این بازی نیز به بازی گرفته می شود، کمال کامیابی نیا نیز که کمترین دقایق را در بازی امسال پرسپولیسی ها روی نیمکت حضور داشته است بازیکن دیگری است که اولین دربی حساس را تجربه خواهد کرد و فرشاد احمدزاده ای که قبلا نیز در جمع سرخ پوشان حضور داشته، با حضور دوباره خود می تواند در اولین بازی استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشد.

در جمع آبی پوشان نیز میثم مجیدی، مدافع چپ تیم که در بازی های این فصل این تیم حضور موثری داشته است، روزبه چشمی پس از یک جلسه محرومیت با حضور در پست هافبک دفاعی و جابر انصاری که این روزها دوران اوج خود را در جمع آبی پوشان می گذراند سه بازیکن تازه کار این تیم در دربی هستند.

البته این تعداد، بازیکنانی هستند در ترکیب اولیه این بازی حضور دارند و دو بازیکن از پرسپولیس و سه بازیکن نیز از استقلال، افرادی هستند که احتمال حضورشان به عنوان بازیکن جانشین می رود تا اولین دربی های حساس زندگی خود را از سر بگذرانند.

جری بنگستون و لوکا ماریچ از جمع پرسپولیسی ها و پروبچیچ و حاج محمدی و فرشید اسماعیلی نیز بازیکنانی هستند که با توجه به حضور موثرشان در بازی های اخیر استقلالی ها، احتمال حضورشان در بازی امروز می رود که در این صورت آنها نیز در اولین بازی استقلال و پرسپولیس دوران ورزشی خود ظاهر می شوند.

دیدگاه‌ها