کد خبر : 1278763 | 08 آبان 1394 ساعت 17:25 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: مجبوریم خامس را به تیم کلمبیا بدهیم

رئال مادرید فردا در سانتیاگو برنابئو به مصاف لاس پالماس خواهد رفت در حالیکه به دلیل در پیش بودن بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن، بنیتس قصد دارد به 5 بازیکن اصلی خود استراحت بدهد.

بنیتس: مجبوریم خامس را به تیم کلمبیا بدهیم
به گزارش "ورزش سه"، رئال که در حال حاضر صدرنشین لالیگاست، به امید کسب یک پیروزی پرگل مقابل لاس پالماس قرار خواهد گرفت. بنیتس در مورد این بازی گفت:" خوشحالم که لاس پالماس پس از سال ها به لالیگا برگشته است. امیدوارم که بازی خوبی را هواداران فوتبال تماشا کنند و سه امتیاز بازی نیز به ما برسد. لاس پالماس با مربی جدید خود انگیزه بالایی مقابل ما خواهد داشت و می خواهد بازی با کیفیتی به نمایش بگذارد. هدف ما نیز مثل همیشه پیروزی است."

بنیتس در مورد دعوت شدن خامس به اردوی تیم ملی کلمبیا با وجود اینکه به تازگی از بند مصدومیت رها شده گفت:" این مساله از دست ما خارج است. تنها زمانی می توانیم بازیکن به تیم ملی ندهیم که او مصدوم باشد. خامس نزدیک به 50 روز به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب بود و حالا بدون مشکل با ما تمرین می کند؛ پس نمی توانم مانع رفتن او به اردوی تیم ملی کلمبیا شوم. اینجا دیگر به عهده مربی کلمبیا و تیم پزشکی آنهاست که تشخیص دهند خامس شرایط بازی را دارد یا خیر."

بنیتس در مورد مشکلات بین بازیکنان با کادر پزشکی رئال و تعداد زیاد مصدومان این تیم گفت:" ببینید، رئال مادرید با تیم هایی مثل رایو یا لوانته فرق دارد که در طول سال شاید 45 بازی برگزار کنند، ما بیش از 60 تا 70 بازی در طول سال در پیش داریم و طبیعی است که بازیکنان ما بیشتر در معرض مصدومیت قرار بگیرند. اولمو و کادر او، از بهترین پزشکان ورزشی اسپانیا هستند و ما از این بابت ابدا مشکلی حس نمی کنیم."

بنیتس در مورد لزوم خرید رئال در ناحیه چپ دفاعی(در نقل و انتقالات زمستانی)،  به منظور داشتن ذخیره ای مطمئن برای مارسلو گفت:" مارسلو تا بدینجا عالی کار کرده است. وقتی در تابستان به کوئنترائو اجازه رفتن دادیم، می دانستیم که ناچو و آربلوا هستند تا در صورت لزوم، بجای مارسلو بازی کنند. حتی دانیلو هم می تواند در سمت چپ بازی کند. پیدا کردن بازیکنانی بهتر از داشته هایمان در زمستان، آسان نیست و فکر نمی کنم نیازی به خرید جدید داشته باشیم."

سرمربی رئال در مورد افت این تیم در دقایق پایانی مقابل PSG و سلتا گفت:" مقابل پاری سن ژرمن تا دقیقه 80 باید دو گل پیش می افتادیم و در دقایق پایانی طبیعی بود که میزبان تسلط بیشتری روی بازی پیدا کند.
سلتا هم تا پیش از رویارویی با ما در مسیر برد قرار داشت و بسیار خوب بازی می کرد. هم پاری سن ژرمن و هم سلتا حریفان قدری بودند اما نتایج خوبی را مقابلشان کسب کردیم. فاصله بین دو بازی هم اندک بود و به همین دلیل در هفته جاری، چند روزی به بازیکنانم استراحت دادم."

بنیتس در مورد ترکیب فردای رئال گفت:" قصد ندارم به هیچ بازیکنی فشار بیاورم. ناواس دچار فشار عضلانی شده و نمی خواهم در مورد او ریسک کنم. خامس، راموس و بنزما هم وضعیتی مشابه دارند. بیل هم تا جاییکه به من اطلاع داده اند، روزهای پایانی مصدومیتش را پشت سر می گذارد. هیچکدام فردا بازی نخواهند کرد اما به بازی مقابل پاری سن ژرمن خواهند رسید."

دیدگاه‌ها