کد خبر : 1278943 | 09 آبان 1394 ساعت 12:40 | 26.7K بازدید | 9 دیدگاه

رحمتی یک دقیقه و 30 ثانیه روی زمین افتاد

میرزابیگی: گل پرسپولیس قانونی بود

ناظر داوری دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: گل پرسپولیس کاملا قانونی و در وقت های محاسبه شده درست اضافه به ثمر رسید.

میرزابیگی: گل پرسپولیس قانونی بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ابراهیم میرزابیگی در مورد نحوه قضاوت محسن ترکی و کمک هایش در دربی 81 پایتخت گفت:تیم داوری عملکرد فوق العاده خوبی داشت. محسن ترکی از تجربیات خود در امر داوری به خوبی استفاده کرد و توانست در این بازی سخت قضاوت قابل قبول و خوبی داشته باشد. داوری در این مسابقه هیچ مشکل خاصی نداشت.

ناظر داوری دربی 81 در مورد وقت های تلف شده که مورد اعتراض استقلال بود،گفت: ترکی به درستی 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. در زمان های تلف شده هم یک دقیقه و 30 ثانیه مهدی رحمتی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و یک خطا هم به سود پرسپولیس اعلام شد که در آن زمان هم حدود یک دقیقه وقت تلف شد. بنابراین ترکی وقت مسابقه را به خوبی محاسبه کرد و گل پرسپولیس در وقت های تلف شده قانونی به ثمر رسید. حتی ترکی می توانست یک دقیقه دیگر هم وقت تلف شده اعلام کند و بعد از گل هم می توانست یک دقیقه دیگر هم بازی را ادامه بدهد.

میرزابیگی با تقدیر از عملکرد خوب کمک داوران دربی گفت: سخندان و ابوالفضلی به خوبی در این بازی پرچم زدند و بخصوص سخندان که در دقیقه 14 تصمیم بسیار خوبی گرفت تصمیمی که در حد شاهکار بود و در آن دقیقه به درستی تشخیص داد که امید عالیشاه در موقعیت افساید قرار ندارد. تیم داوری دربی 81 عملکرد بی نقصی داشت.


دیدگاه‌ها