کد خبر : 1279049 | 09 آبان 1394 ساعت 18:38 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی‌های خانگی هم مهمان هستیم

منصوریان: استقلال خوزستان شانس آورد نباخت

سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید، استقلال خوزستان خوش شانس بوده که در نیمه دوم از نفت دو گل نخورده است.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان در مورد این بازی گفت: دیروز در نشست خبری قبل از بازی گفتم که تیم نفت تهران لیاقتش بیش از اینهاست. امروز می‌خواهم روی این صحبتم صحه بگذارم و بگویم واقعا تیم نفت لیاقتی بیش از این دارد.

او ادامه داد: ساختار تیم نفت هیچ تغییری نکرده است. در نیمه اول تیم ما و تیم استقلال خوزستان بازی پایاپایی داشتند و نه استقلال خوزستان فرصتی به نفت داد، و نه برعکس. ولی در نیمه دوم ما ریسک را بالا بردیم و حملات بیشتری داشتیم و علیرغم اینکه برای دوست خوبم عبدالله ویسی احترام بسیار زیادی قائلم باید بگویم آن‌ها خیلی خوش شانس بودند چرا که شاید به راحتی در نیمه دوم ما می توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم نفت تهران با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان تصریح کرد: امروز مجبور بودم از بازیکنان زیر 21 سال در ساختار تیم استفاده کنم. پیش از بازی سیدجلال حسینی را به علت کشیدگی که در عضلات پایش رخ داد از دست دادیم. همچنین ایمان مبعلی و کاپیتان تیم علی عزتی را نداشتیم و سیامک کورشی را هم نیز به علت سه کارته بودن نمی‌توانستیم استفاده کنیم علاوه بر این عباس بوعذار را نداشتیم در نتیجه در عمل هفت،‌ هشت نفر از افراد اصلی در جایگاه نشسته بودند.

منصوریان ادامه داد: اینکه بچه‌های ما در چند پست می‌توانند بازی کنند باعث افتخار ماست. ما به دنبال این هستیم که ساختار تیم‌مان را ثابت نگه داریم و فقط نفرات را تغییر دهیم. جوانان ما امروز خیلی تلاش کردند که بتوانند جای بزرگتر ها را بگیرند.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد تعطیلات لیگ نیز گفت:‌ در تعطیلات روند صعودی را طی می کنیم. جوانان تیم ما بنزین سبز تیم هستند اما با تجربه‌ها در لحظات حساس به کار می آیند و تلفیق این‌ها برای ما بسیار خوب است. مجتبی حق دوست که امروز بازی کرد 19 سال سن دارد ولی اگر کسی این موضوع را نمی‌دانست با توجه به ضربات سنگینی که به توپ می زد اصلا باور نمی کرد که او 19 ساله است. کل تیم ما نسبت به سال گذشته یک سال و خورده ای جوان تر شده است.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید به نظر شما امروز با توجه به تعداد تماشاگران بیشتر به نظر نمی‌رسید که شما مهمان باشید تا میزبان؟ خندید و گفت: ما هیچ وقت میزبان نبودیم و استادیوم تختی فقط یک استادیوم خانگی برای ماست و فقط به یاد دارم تقریبا یکی دو هفته پیش با راه‌آهن بود که تعداد تماشاگران‌مان تقریبا با این تیم برابر بود. ولی از همین تعداد کمی که برای تماشای بازی می آیند نهایت تشکر را دارم. من همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که ما همیشه مهمان هستیم و باید در همین شرایط نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها