کد خبر : 1279679 | 12 آبان 1394 ساعت 08:50 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سویا - منچسترسیتی

دو تیم سویا و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه رومن سانچز پیزخوان شهر سویل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی سویا - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای ادامه رقابت با یوونتوس و همچنین ایجاد اختلاف امتیاز با سویا، به پیروزی در این دیدار خارج از خانه نیاز دارد.

سویا

سویا در لالیگا شروع ضعیفی داشته و با کسب 1 2 امتیاز از 10 بازی، در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته است. با این حال، انها در دو فصل اخیر قهرمان لیگ اروپا شده اند و همواره نشان داده اند که تیم خطرناکی هستند.
حال آنها در دیداری سخت و نفس گیر باید مقابل منچسترسیتی آماده در خانه به میدان بروند. سویا در 5 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده که پیروزی مقابل بارسلونا نیز در این 5 بازی قرار دارد.همچنین آنها در لیگ قهرمان نیز 1 پیروزی و 2 شکست کسب کرده و در رده ی سوم قرار دارند. اونای امری برای بازی امروز، بتو، دنی پارخا، دنیل کاریچو و اور بانگا را در اختیار نخواهد داشت.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جزیره قرار دارند. آنها در لیگ قهرمانان نیز 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و با 6 امتیاز، بالاتر از سویا در رده ی دوم قرار دارند ولی مسلما سیتیزن‌ها به دوم شدن راضی نخواهند شد و هدف اولشان، عبور از یووه و صدرنشین در گروه خواهد بود.
سیتی در 5 بازی اخیرش، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارد. با این حال، سیتی  ستاره‌هایی نظیر داوید سیلوا، سرخیو آگوئرو و سمیر نصری را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی:

1073098


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:


1073097

پرتکرارترین نتیجه: تساوی 1-1
احتمال پیروزی سویا: 50 درصد
احتمال پیروزی سیتی: 20 درصد

دیدگاه‌ها