کد خبر : 1279703 | 12 آبان 1394 ساعت 10:22 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل جوانگرایی نیست

دلاوری: به فکر پخش مستقیم بوکس باشند

دارنده نشان نقره بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مشکل ما تنها جوانگرایی نیست، مسئولان فدراسیون لطفا دست به دست هم دهند تا بوکس هم پخش مستقیم داشته باشد.

دلاوری: به فکر پخش مستقیم بوکس  باشند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جاسم دلاوری نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی، بدون شک یکی از ستاره‌های بوکس ایران است که توانایی‌های خود را با کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی اینچئون به همه نشان داد. وی این روزها پرقدرت تمرینات خود را پیگیری می‌کند تا با حضور مستمر در لیگ حرفه‌ای APB جهان شانس حضور در المپیک برزیل را کسب کند.

جاسم دلاوری، در مورد شرایط تمرینی بوکسورهای حاضر در اردوی APB، اظهار داشت: در حال حاضر 4 بوکسور در اردوی تیم ملی APB زیر نظر اکبر احدی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و قرار است طی چند روز آینده راهی اردوی مشترک با ایتالیایی‌ها شویم. آنها در وزن 91 کیلوگرم نمایندگان خوبی دارند حتی مدال المپیک نیز در کارنامه آنها دیده می‌شود و در وزنی که من فعالیت می‌کنم یک طلا و یک نقره کسب کرد‌ه‌اند. مطمئن هستم اردوی خوبی برای همه ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در طول این مدت اردوهای برون مرزی نرفته‌ایم. فکر می‌کنم حضور در اردوی مشترک با ایتالیایی‌ها کم و کاستی‌ها را جبران کند.

سنگین‌وزن تیم ملی بوکس در ادامه عنوان کرد: پس از بازگشت از اردوی ایتالیا قطعا در مسابقات لیگ حرفه‌ای APB حضور خواهیم داشت. در حال حاضر منتظریم از سوی فدراسیون جهانی زمان و مکان برگزاری مسابقات به ما اعلام شود.

دلاوری در پاسخ به این سوال که علی مظاهری کاپیتان تیم ملی بوکس مدعی شده برای اینکه به جوان‌ها فرصت داده شود، در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نخواهد کرد و بهتر است دیگر نفرات نیز با این روال پیش بروند و به جوان ها فرصت دهند،‌آیا شما با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: به نظرم مظاهری واقعیت را گفته است. او به آینده نگاه کرده و چنین صحبت‌هایی را اظهار داشته است. به هر حال امثال من تا چه زمانی می‌توانند به عنوان نفر اول تیم ملی فعالیت کنند؟ باید به جوان‌ها فرصت داده شود تا بوکس ما پشتوانه داشته باشد. در حال حاضر با توجه به اینکه روز جمعه قرار است مسابقات برگزار شود و ما طی هفته آینده راهی ایتالیا خواهیم شد، قطعا من نیز شرایط حضور در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم و شرکت نخواهم کرد.

دلاوری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مسئولان فدراسیون لطفا دست به دست هم دهند تا بوکس هم در تلویزیون پخش شود. با این کار اسپانسرها نیز تمایل پیدا می‌کنند در بوکس فعالیت کنند. مشکل بزرگ این رشته نداشتن پخش مستقیم است. به هر حال تنها جوانگرایی فایده‌ای ندارد و بوکس باید از این وضعیت خارج شود، پس از آن به فکر جوانگرایی و مربی خارجی باشیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها