کد خبر : 1279833 | 12 آبان 1394 ساعت 16:22 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

جدایی بازیکن عراقی قطعی شد

هیئت مدیره: جاسم کرار از استقلال برود !

در جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال دو راهکار برای جدایی کرار مطرح شد.

هیئت مدیره: جاسم کرار از استقلال برود !
به گزارش "ورزش سه"، در جلسه روز گذشته استقلال که با حضور مسعود معینی، مقداد نجف نژاد، دکتر توفیقی، عباس کردنوری، شاهرخ سبک دست و در غیاب جهانیان و افشارزاده برگزار شد، در خصوص ماندن و یا رفتن کرار بازیکن عراقی استقلال تصمیم‌گیری شد.

معینی در مورد تصمیم‌گیری اعضای هیات مدیره گفت: دو راهکار در مورد جدایی کرار پیشنهاد شد که به دلیل غیبت آقای افشارزاده یکشنبه یا دوشنبه در جلسه ای با حضور ایشان راهکارها ابلاغ می‌شود و از این طریق به آقای مظلومی و پورحیدری هم انتقال پیدا می‌ کند.

او ادامه داد: راهکار اول این است که کرار در نیم فصل در لیست فروش قرار بگیرد و در مقابل از دست دادن کرار بازیکنی هم تراز با بازیکنان فعلی استقلال به تیم اضافه شوند.

وی افزود: راهکار دوم این است که بلافاصله با کرار تسویه حساب شود چون نتوانسته اعتماد باشگاه و اعضای هیات مدیره را کسب کند و در دو سال اخیر همیشه دنبال باج خواهی بی رویه و بی منطق از باشگاه بوده در حالی که در 11 هفته گذشته هیچ عملکرد مثبتی در تیم نداشته است.

معینی با اشاره به راهکار دوم گفت: البته آقای مظلومی نگران جایگزین کرار در استقلال است و ما قصد داریم کسی را که حداقل در تمرین ها حاضر باشد و بتواند در مسابقات عملکرد مثبتی در استقلال داشته باشد، به جای او جایگزین کنیم.

دیدگاه‌ها