کد خبر : 1279877 | 12 آبان 1394 ساعت 17:14 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: خبری از وضعیت مصدومیت مسی ندارم

بارسلونا فردا در نوکمپ به مصاف باته بوریسوف خواهد رفت؛ در حالیکه از سوی احزاب جدایی طلب، به هواداران این تیم توصیه شده تا ورزشگاه را از پرچم های کاتالونیا پر کنند.

انریکه: خبری از وضعیت مصدومیت مسی ندارم
به گزارش "ورزش سه"، این پاسخی است که بارسلونا قصد دارد به جرایم مالی یوفا بدهد. از نظر یوفا وجود پرچم های کاتالونیا در ورزشگاه، مغایر قوانین است و به همین دلیل بارسلونا تاکنون 70 هزار یورو از سوی یوفا جریمه شده است.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در همین رابطه گفت:" نمی دانم قبل از بازی چه رخ خواهد داد اما می دانم که در زمان بازی، هواداران، نگاهی ورزشی به مسابقه خواهند داشت و مثل همیشه از ما حمایت خواهند کرد تا مقابل رقیبمان به پیروزی برسیم."

انریکه در مورد اتفاقات بعد از بازی با ختافه در شب هالووین که برخی بازیکنان بارسا با تغییر قیافه، نشست خبری سرمربی ختافه را برهم زدند گفت:" برخی مواقع بد نیست که خودت را با تغییر قیافه از دیگران پنهان کنی. در زمانی که من بازی می کردم، کارناوال هایی داشتیم و حالا هالووین. من حتی این اسم را تا چند سال پیش نشنیده بودم.
در این مورد بازیکنان و باشگاه بیانیه داده و از باشگاه ختافه عذرخواهی کردند. بیشتر از این در این زمینه ورود نمی کنم.بازی را 2-0 بردیم و برای من، مهم همین مساله بود."

انریکه در مورد وضعیت مصدومیت مسی گفت:" خبر جدیدی از وضعیت بهبودی او ندارم. روند درمانی مسی بصورت طبیعی پیش می رود. در این مورد نه اخبار منفی و نه اخبار مثبتی نشنیده ام."

سرمربی بارسا در مورد احتمال دعوت شدن سرجی روبرتو به تیم ملی اسپانیا گفت:" برای او خیلی خوشحالم. روبرتو در بهترین روزهای خودش به سر می برد اما حضور در تیم ملی اسپانیا بسیار سخت است و باید کاملا آماده باشید. دعوت شدن او از نظر من اتفاق مثبت و خوبی است و دوست دارم شاهد حضورش در تیم ملی باشم."

استراحت دادن به سوارز و نیمار:" هدف ما برتری بر باته بوریسوف است و بهترین و آماده ترین بازیکنان را به زمین می فرستم."

بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن:" اگر همسرم از من بخواهد امشب برای شام بیرون برویم، این کار را خواهم کرد. اگر این بازی را زنده تماشا نکنم بعدا خواهم دید."

دیدگاه‌ها