کد خبر : 1279891 | 12 آبان 1394 ساعت 18:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

فرمالن: از دوباره مصدوم شدن نمی ترسم

توماس فرمالن که تابستان گذشته از آرسنال به بارسلونا پیوست، معمولا درگیر مصدومیت مزمن زانوی خود بوده و به همین دلیل نتوانسته بازی های زیادی برای آبی اناری ها انجام دهد.

فرمالن: از دوباره مصدوم شدن نمی ترسم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فرداشب در نوکمپ به مصاف باته بوریسوف خواهد رفت و پیش بینی می شود که فرمالن پس از یک دوری یک ماهه، بار دیگر بتواند به ترکیب بارسلونا بازگردد. این اولین بازی فرمالن در لیگ قهرمانان برای کاتالان هاست.

او در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" اولین بازی برای بارسا در لیگ قهرمانان یک اتفاق ویژه است. می دانم که هواداران، جویای وضعیت مصدومیت من هستند و باید بگویم که شرایطم مطلوب است و حس خوبی دارم. مطلعم که یک مصدومیت جدید، تا چه اندازه ناامیدکننده خواهد بود؛ با این حال با ترس اینکه دوباره مصدوم شوم وارد زمین نمی شوم."

بارسلونا امسال از لحاظ دفاعی مثل فصل گذشته نبوده و گل های زیادتری را دریافت کرده است. فرمالن در همین رابطه گفت:" دفاع کردن یک کار تیمی است و در گل خوردن ها، تنها مدافعان مقصر نیستند. در بارسلونا تعداد بازیکنانی که بتوانند در دفاع مرکزی بازی کنند زیاد هستند ولی می دانم که فصلی طولانی در پیش است و فرصت به همه می رسد.
در بارسا همه می خواهیم که بهترین نمایشمان را در زمین داشته باشیم. همه می خواهند به تیم کمک کنند. می دانم که آمارهای دفاعی ما مثل فصل گذشته نیست ولی در تمرینات، روی رفع نواقص به سختی کار می کنیم."
"

دیدگاه‌ها