کد خبر : 1279986 | 13 آبان 1394 ساعت 10:26 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

هزار بار خدا را شکر کردم

میثاقیان:کمک داور جان تیغ نورد را نجات داد

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل می‌گوید نتیجه در بازی با نفت مهم نبود بلکه مهم نجات جان تیغ‌نورد بود که اوج هنرنمایی کمک داور فداکار این بازی بود.

میثاقیان:کمک داور جان تیغ نورد را نجات داد
اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص اتفاقات دیدار خونه به خونه و نفت آبادان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از ‌برخورد شدیدی که میان حمید مروی و تیغ‌نورد رخ داد، دهان تیغ‌نورد از شدت ضربه قفل شده بود که کمک داور بازی با هنرمندی و توسط یک سوت دهان او را باز کرد تا به زندگی برگردد.

سرمربی خونه به خونه که اشک‌هایش از دید دوربین تلویزیونی دور نماند، افزود: بی‌اختیار بود. گفتم یا امام رضا چه بلایی سر این پسر آمد. تیغ‌نورد شاگرد من بوده و فوق‌العاده پسر بااخلاقی است. هر چه بود دیروز من بعد این صحنه در زمین فقط عشق و علاقه و محبت می‌دیدم که فوتبال را تحت الشعاع خودش قرار داد. بعد بازی که به بیمارستان رفتم و دیدم کاملا خوب شده خدا را صد بار شکر کردم.

وی درباره علت از حال رفتن کمک داور بازی نیز متذکر شد: ایشان که به گفته بچه‌های تیم در آن شلوغی توانست حیاتی‌ترین کمک را به تیغ‌نورد انجام دهد بعد از اینکه تیغ‌نورد را از زمین بیرون بردند کنار زمین از حال رفت که تدارکات‌مان به کمک او رفت.

میثاقیان با اشاره به بازی تیمش برابر صنعت نفت، این بازی را یک بازی تاکتیکی نامید و گفت: نفت آبادان کنترل بازی‌اش بسیار قوی بود و می‌توانست هر تاکتیکی را پیاده کند چون بازیکنان خوبی دارد و جزو تیم‌های مدعی است که انشااالله به لیگ‌برتر برگردد چون واقعا برزیل ایران است. در این سمت اما بچه‌های هم غیرت کردند و توانستیم سه امتیازی را در روزی بگیریم که خیلی از مدعیان ناکام بودند و به ما کمک کرد.

سرمربی خونه به خونه بابل در خصوص دریافت چهار گل از آلومینیوم اراک در هفته گذشته نیز یادآور شد: گاهی اوقات ماشینی که تو چاله می‌افتد هر چه گاز می دهد بیشتر فرو می رود و شاید هم به همچین وضعیتی در اراک دچار شدیم. چهار گلی خوردیم که همه از کرنر و ایستگاهی بود که سابقه نداشت والا اگر 99 بار دیگر با آنها بازی کنیم شک نکنید ما برنده می‌شویم.

وی افزود: هر چه بود برای ما خیر بود و برای تیم ما به منزله شوکی شد که که لااقل 6 یا 7 هفته دیگر ما را واکسینه کرد چون بازیکنان روی دیگر فوتبال را هم دیدند و متوجه شدند اگر کوچکترین عدم تمرکزی داشته باشند کار از دستمان خارج می‌شود. ما در همین بازی با نفت هم یک پنالتی هدر دادیم که منصور تنهایی خلاف آنچه که گفته بودیم ضربه را زد و خودش هم آخر بازی خیلی ناراحت بود. اگر آن توپ گل می‌شد ما این بازی را با 3اختلاف هم می‌توانستیم ببریم.

میثاقیان با بیان اینکه تمام تلاشش را می‌کند تا مسئولان خونه به خونه از ورود به فوتبال دلسرد نشوند، خاطرنشان کرد: هنوز 25بازی دیگر باقی مانده و ما یک لیگ فرسایشی را پیش‌رو داریم که برگزاری آن با این عظمت جای تبریک به آقایان بهروان و تاج دارد. تمام همت ما برای این است که آقایان حسن‌زاده و همچنین مردم خونگرم بابل خوشحال شوند و بعد 13سال دوباره مازندران لیگ‌برتری شود که انشاالله به همراه نساجی مازندران دو نماینده این استان بزرگ در سطح اول فوتبال ایران شویم.

سرمربی خونه به خونه در خاتمه گفت: باور کنید 24ساعته در حال جنگیدن هستیم تا بالا بیاییم و آرزوی قلبی ما خوشحالی همین مردمی است که وقتی استادیوم ما را پر می‌کنند، عظمت علاقمندان به فوتبال در استان مازندران به اوج خودش می‌رسد و مایه غرور و مباهات است.

دیدگاه‌ها