کد خبر : 1280165 | 13 آبان 1394 ساعت 18:12 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

فقط بخاطر برزیل حق داریم لیگ را 20 روز تعطیل کنیم

مهاجری: نمایش بازیکنانم عالی بود

رضا مهاجری سرمربی پدیده گفت:بازیکنانم به شرایطی که من از آنها انتظار دارم، بر گشتند.

مهاجری: نمایش بازیکنانم عالی بود
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از مسابقه مقابل نفت، گفت: امروز جدا از نتیجه بازی که منجر به حذف ما شد، بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: من خیلی به بازیکنانم افتخار کردم و همینطور به تماشاگرانی که وسط هفته با حداقل امکانات در ورزشگاه ثامن حضور یافتند و اینطور جانانه دو ساعت کامل تیمش شهرشان را تشویق کردند. باید این علاقه مندی را درک کنیم که تماشاگران را راضی کنیم.

مهاجری ک از عملکرد بازیکنانش راضی بود، گفت: بحث دوم من بازیکنان هستند. تا قبل از این مسابقه دو بازی را واگذار کرده بودیم اما امروز بازیکنان مان ثابت کردند که به شرایط نرمال بازگشته اند و بازی را که من از آنها انتظار دارم به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به حذف پدیده از جام حذفی ، افزود: برای تیم نفت هم آرزوی موفقیت می کنم. در این مدت که از لیگ برتر گذشته است، برنامه لیگ باعث می شود به تیم ها فشارزیادی بیاید. الان دوباره چند بازی کردیم و لیگ دوباره تعطیل می شود.ما 20 روز تعطیل بودیم بعد با استقلال تهران بازی کردیم . 29 مهرماه بازی داشتیم و 9 ابان هم بازی کردیم. اگر ما با تیم هایی مثل برزیل بازی می کردیم بحثی نبود ولی برای بازی با این تیمهای مثل گوام و ترکمنستان واقعا لازم است لیگ تعطیل شود؟

دیدگاه‌ها