کد خبر : 1280212 | 13 آبان 1394 ساعت 19:30 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

مظلومی: باید این بازی را می بردیم

پرویز مظلومی سرمبی استقلال خوشحال از برد رد جام حذفی به هواداران تیمش تبریک گفت .

مظلومی: باید این بازی را می بردیم
به گزارش "ورزش سه"، مظلومی حرفهایش را با تشکر از هواداران آغاز کرد وگفت نکته مهم تیم این بوده که آنها از گل دقیقه 3 فولاد جا نخورده اند.

مشروح حرفهای سرمربی استقلال را بخوانید :

موقعیتهای زیادی داشتیم
در دقیقه 3 یک گل غافلگیرکننده خوردیم که کمی برنامه‌های ما را تغییر داد اما در ادامه توانستیم خیلی زود گل خورده را جبران کنیم. بازی در نیمه اول کاملا دست ما بود و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که فقط از 2 موقعیت استفاده کرده و توانستیم گلزنی کنیم.

باید این بازی را می بردیم
در نیمه دوم هم فولادی‌ها کمی جلوتر آمدند اما توانستیم آنها را مهار کنیم. در این نیمه هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که فقط یک بار موفق به گلزنی شدیم. با این حال از بازیکنان راضی هستم که فرامین تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند. با فشاری که در دربی به تیم ما آمده بود نیاز به پیروزی در جام حذفی داشتیم و مهم برد بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

جوانها در خدمت استقلال خواهند بود
بازیکنان جوان را به تناوب استفاده می‌کنیم چه در گذشته و چه در آینده آنها در خدمت استقلال بوده و خواهند بود و تا جایی که توان‌شان باشد برای تیم انرژی می‌گذارند.

خودمان را تقویت می کنیم
در برخی خطوط مشکلاتی داریم که درصددیم آن‌ها را تقویت کنیم. در خط میانی روی دو بازیکن خارجی‌مان حساب می‌کردیم اما الان دست‌مان خالی است. امیدوارم باشگاه همکاری کند که بتوانیم در نیم فصل دوم که بازی‌ها فشرده‌تر هستند صدر جدول را حفظ کنیم.

حریف را آنالیز کرده بودیم
ما آنالیز خوبی روی تیم حریف داشتیم. همین مساله سبب شد که نیمه اول را کاملا در اختیار داشته باشیم. تنها در دقیقه 3 غافلگیر شدیم اما پس از آن دیگر فرصتی به حریف ندادیم. در نیمه دوم می توانستیم با دقت بالاتر گل های بیشتری بزنیم. به تیم خود تبریک می گویم. ما بعد از دربی فرصت کافی برای تمرین نداشتیم اما نتیجه خوبی گرفتیم.

بازیکنان دربی را فراموش کردند
 طبیعی بود که روحیه بازیکنانمان بعد از آن مسابقه خوب نباشد اما تا توانستیم با بازیکنان صحبت کردیم که دربی را فراموش کنند و فکر هواداران باشند. در جام حذفی جایی برای اشتباه وجود ندارد و لازم بود نفراتمان بدون اشتباه کار کنند.

داور عجولانه اخطار داد
 من به تیم داوری خسته نباشید می گویم اما من فکر می کنم اخطارهای روزبه و سجاد درست نبود و لازم است داوران تا این حد عجولانه تصمیم نگیرند. مثل بازی امروز پرسپولیس که همین اتفاق افتاد

دیدگاه‌ها