کد خبر : 1280219 | 13 آبان 1394 ساعت 20:28 | 80.5K بازدید | 1 دیدگاه

باید در 90 دقیقه پیروز می‌شدیم

برانکو: داوران باید شرم کنند

سرمربی پرسپولیس داوری را عامل شکستشان برابر ذوب‌آهن می‌داند و معتقد است اگر هر حرفی بزند او را مثل همیشه جریمه خواهند کرد.

برانکو: داوران باید شرم کنند
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که تیمش دوباره از داوری ضربه دید و از جام حذفی کنار رفت پیرامون بازی با ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه کرد که مشروح آن را می‌خوانید:
 
بازیکنانم جنگیدند
به بازیکنانم که بازی قهرمانانه‌ای به نمایش گذاشتند تبریک می‌گویم. آنها با تمام انرژی برابر ذوب‌اهن بازی کردند و با جنگیدن از خود مایه گذاشتند.

باید در 90 دقیقه پیروز می‌شدیم
ما چهار فرصت گلزنی جدی داشتیم و باید در وقت قانونی 90 دقیقه به پیروزی می‌رسیدیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. پیش‌بینی شده بود تیممان در وقت‌های اضافه افت کند چون بیش از 100 دقیقه ما با یک بازیکن کمتر مقابل حریف بازی می‌کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم که صعود به نیمه نهایی بود دست پیدا کنیم.

دوباره اشتباهات داوری...
متاسفانه اشتباهات داوری دوباره و دوباره در بازی ما تکرار شد. مجددا نتیجه مسابقه ما تحت تاثیر قضاوت‌های اشتباه داوران بود و فقط محترمانه می‌توانم بگویم آنها باید شرم کنند.

فقط 2 روز راجع به اخراج صادقی حرف می‌زنند
متاسفانه پیرامون صحنه اخراج ایمان صادقی هم دو روز صحبت می‌شود و مطلب می‌نویسند اما بعد از آن هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد. ما به نیمه نهایی جام حذفی نرسیدیم. احتمال زیاد دوباره به خاطر این اظهارات جریمه می‌شوم که چرا جرات دارم شکایت کنم.

امسال تجربیات تلخی از داوری داشتم
برای این نوع قضاوت داوران ابراز تاسف می‌کنم چرا که آنها موجب جدایی دوستداران و هواداران فوتبال را از این ورزش می‌شوند. هواداران فوتبال خواهان داوری عادلانه و بی‌طرفانه هستند. تماشاگران فوتبال بازی قهرمانانه، جوانمردانه و روابط محترمانه می‌خواهند و دوست دارند تیمی که بهتر است و توانایی بالاتری دارد به پیروزی دست یابد. متأسفانه امسال تجربیات خیلی تلخی در عرصه داوری داشتم و به خاطر همین موضوع خیلی مأیوس و ناراحت هستم چون من هر روز با بازیکنان کار می‌کنم و هر روز با آنها هستم.

با یک اشتباه نقشه‌مان بر آب می‌شود
ارزش انجام بازی و نتیجه خوب را می‌دانم. طبیعی است که شاگردانم از ارائه بازی جوانمردانه و احتمرام متقابل در مسابقات استقبال کنند ولی آنها با اینگونه رفتارها مایوس می‌شوند. همه کارهایی که ما در کادر فنی انجام می‌دهیم و مسئولان باشگاه تدارک می‌بینند با یک اشتباه نقش بر آب می‌شود. ما یک نکاتی به بازیکنانمان می‌گوییم ولی در زمین آنها شاهد اتفاقات دیگری هستند.

داور در تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشت
قطعا بازی ذوب‌آهن در حد زیادی تحت تاثیر اشتباه داوری خصوصا اولین تصمیم او بود. طبیعی است اینگونه اتفاقات بازیکنانمان را خسته کند. وقتی تیم حمله می‌کند و به دروازه حریف می‌رسد دیگر بازینکان توان و تمرکز ندارند که کار را تمام کرده و گلزنی کنند. این مسائل به یکدیگر ارتباط دارد.

تقدیر از هواداران
واقعا از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که از ابتدا تا انتهای بازی ما را تشویق کردند و تنها هدفشان نتیجه‌گیری تیم بود. آنها می‌دانستند ما دنبال چه چیزی هستیم و جنگندگی بازیکنان را می‌دیدند. وقتی هواداران این موضوعات را می‌فهمند برای ما یک جایزه بزرگ است. امیدوارم در مسابقات آینده به خودمان بیاییم و همانند بازی با ذوب‌آهن سطح فنی بالایی ارائه کنیم و این روند را ادامه دهیم.

از قدیمی‌پور ناراحت نیستم
گل اول را روی یک اشتباه کوچک خوردیم ولی باید درک کرد که مرتضی قدیمی‌پور برای نخستین بار آن هم در چنین مسابقه دشواری سنگربان پرسپولیس شد. دروازه‌بان جوان تیمم را درک می‌کنم و از او ناراحت نیستم. مهم این است که همه تیم باید سرشان را بالا نگه دارند تا در مسیر موفقیت به درستی گام برداریم. مجددا از تماشاگران تیم تشکر می‌کنم که این حمایت آنها به ما روحیه می‌دهد تا در مسیر موفقیتی که مد نظر داریم متوقف نشویم و راهمان را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها