کد خبر : 1280419 | 14 آبان 1394 ساعت 18:05 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مدیران تصمیمی بگیرند که به نفع سپاهان باشد

بصیرت: بازیکنان در رفتن فرکی نقشی نداشتند

مربی سپاهان در برابر راه آهن با حضور در نشست خبری پایان بازی به تشریح این برد و صعود پرداخت.

بصیرت: بازیکنان در رفتن فرکی نقشی نداشتند
به گزارش "ورزش سه"، مجید بصیرت که در دیدار برابر راه آهن در کنار محرم نویدکیا هدایت سپاهانی ها را برعهده داشت در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش و صعود به مرحله نیمه نهایی پرداخت: جا دارد قبل از هر چیزی از فرکی و سجادی تشکر کنم. فرکی مرد نمونه ورزش است و من همیشه آرزوی موفقیت برای وی دارم. هر مربی یک خصوصیت دارد. فرکی درس زندگی به ما داد و من شخصا درس های فراوانی از وی یاد گرفتم.

بصیرت در ادامه گفت: بازی در جام حذفی حساسیت های خاص خود را دارد. راه آهن هم با انگیزه بالایی در برابر ما قرار گرفته بود اما ما هم سپاهان هستیم. ضمن این که تماشاگران یار دوازدهم ما بودند و بچه ها نیز زحمات فراوانی کشیدند. امیدوارم در این تعطیلات 20 روزه تصمیماتی که باشگاه می گیرد به سود همه باشد.

بصیرت درباره آینده کادر فنی سپاهان و اینکه آیا وی به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا نه؛ گفت: انتخاب مربی در دو سه روز کار سختی برای باشگاه است. به همین خاطر محرم این کار سخت را پذیرفت اما پس از آن کار بر عهده هیات مدیره و رییس کارخانه سبحانی است. فراموش نکنیم که مهم سپاهان است نه ما. اگر از ما بخواهند کمک می کنیم اما در هر حال آرزوی موفقیت می کنیم برای کل مجموعه سپاهان.

وی درباره این که برخی بازیکنان مایل به رفتن فرکی بودند گفت: کاملا مخالف هستم و تکذیب می کنیم. بازیکنان هم خیلی چیزها یاد گرفتند. فرکی بی دلیل دو سال پیاپی مربی اخلاق نشده است. بازیکنان در زمان او تلاش زیادی کردند اما گاهی توپ وارد دروازه نمی شود. امروز هم اگر ضربه ایستگاهی دقیقه 92 که برای راه آهن گرفته شد گل می شد کار ما تمام بود. می بینید که مورینیو هم در چلسی نتیجه نگرفته است. در ایران هم منصوریان شرایط خوبی در سال گذشته داشت اما امسال برعکس شده است. عکس این شرایط را عبدالله ویسی داشت. فوتبال والیبال نیست که تیم خوب حتما ببرد.

بصیرت درباره صحبت های تارتار که می گفت گل سپاهان جوانمردانه نبوده است، گفت: من به عنوان مربی آن صحنه ای که مدافع راه آهن به زمین افتاده بود را ندیدم. مطمئن هستم بازیکنان هم ندیدند. نظر تارتار قابل احترام است اما سپاهان در تمام بازی های خود جوانمردانه کار می کند. اگر من هم دیده بودم قطعا به بازیکنان گوشزد می کردم که توپ را بیرون بزنند.

دیدگاه‌ها