کد خبر : 1280541 | 15 آبان 1394 ساعت 13:55 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا محمدی از تیم ملی خط خورد؟

میلاد محمدی یکی از 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بود! اما حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارد و به جای او میثم مجیدی با ملی پوشان تمرین خواهد کرد.

چرا محمدی از تیم ملی خط خورد؟
به گزارش"ورزش سه"، ظاهرا میلاد محمدی به خاطر همراهی تیم راه آهن در بازی با سپاهان از اردوی تیم ملی خط خورده است!

پیش از اعلام لیست تیم ملی گفتمانی بین کی روش و مهدی تاج رد و بدل شده و در آخرین بحث و تبادل نظر قرار شده بود 13 آبان آخرین حضور ملی پوشان در مسابقات باشگاهی باشد و ملی پوشان بعد از یک روز استراحت مهیای حضور در تمرین تیم ملی شوند. بر همین اساس این ذهنیت وجود داشت که سازمان لیگ برتر برنامه بازی سپاهان – راه آهن را روز دوازدهم آبان تدوین کند که چرا سیزدهم آبان باید ذوب آهن – پرسپولیس بازی می کردند!

از آنجایی که راه آهن روز نهم آبان در اصفهان با ذوب آهن بازی کرده بود غیر طبیعی بود که سه روز بعد از این بازی یک بازی سنگین را در برابر سپاهان پشت سر بگذارد. به همین خاطر سازمان لیگ برتر بازی سپاهان – راه آهن را روز چهاردهم آبان طرح ریزی می کند. این در حالی بود که کی روش به تاج گفته بود اگر میلاد محمدی چهاردهم آبان راه آهن را در بازی با سپاهان همراهی کند خط می خورد و این چنین هم شد.

اینجا یک سوال مطرح است که گناه راه آهن و میلاد محمدی چیست که سازمان لیگ برتر تاریخ برگزاری بازی را روز چهاردهم آبان تعیین کرد و آیا این خواست منطقی بود که از راه اهن خواسته شود که به میلاد محمدی در بازی با سپاهان بازی ندهد؟ راه آهن با کمبود بازیکن مواجه است و طبیعی بود که از میلاد محمدی در بازی با سپاهان استفاده کند. این حق طبیعی باشگاه راه اهن بود از میلاد محمدی در بازی با سپاهان استفاده کند چون میلاد محمدی بازیکن راه آهن است و از این باشگاه پول می گیرد.

دیدگاه‌ها