کد خبر : 1280546 | 15 آبان 1394 ساعت 14:10 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

دود اختلافات نباید به چشم جوانان برود

تارتار: علت خط خوردن محمدی لجبازی است

تارتار در پاسخ به این سوال که چگونه میلاد محمدی از تیم ملی خط خورد،پاسخ روشنی ندارد.

تارتار: علت خط خوردن محمدی لجبازی است
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته به اردوی راه آهن خبر داده شد میلاد محمدی از تیم ملی خط خورده است.این تصمیم تعجب برانگیزباعث ناراحتی شدید محمدی شده است و هنوز علت روشنی برای این تصمیم اعلام نشده است.

از سویی فهرست تیم ملی ٤٨ ساعت است که اعلام شده و طبعامیلاد محمدی را با شناخت قبلی انتخاب کرده و بازی با سپاهان نمیتواند در این موضوع دخیل باشد.

از طرف دیگر محمدی سرخود کاری انجام نداده و حتی اگر کی روش گفته بوده در بازی روز قبل برابر سپاهان نباید به میدان برود از این موضوع مطلع نبوده است.

تارتار در این باره می گوید: شب گذشته از این موضوع با خبر شدیم و این مسیله روی جو تیم ما تاثیر منفی داشت.میلادمحمدی با چشمانی گریان.پیش من آمد و من یک ساعت با اوحرف زدم تا به حالت عادی برگردد.

او درباره علت این اتفاق گفت:احتمالا موضوع لج و لجبازی است و الا آقای محمدی شناخت قبلی داشته و اینطور نیست بازی دیروز ما روی این موضوع تاثیر داشته باشد.ضمن اینکه میلاد دیروز یکی از بهترین بازیکنان ما بود.

وقتی از تارتار سوال می کنیم لج و لجبازی چیست می گوید : من بیش تر از این چیزی نمی دانم ولی شاید موضوع به برگزاری در روز پنج شنبه و بازی کردن میلادبرمی گردد.ظاهرا آقای کیروش اعلام کرده بود محمدی نباید بازی کند اما ما ازاین موضوع مطلع نبوده ایم.

دیدگاه‌ها