کد خبر : 1280657 | 16 آبان 1394 ساعت 00:20 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناگفته‌های بلاژیکوفسکی از ترک دورتموند

هافبک لهستانی دورتموند که به دلیل نیمکت‌نشین شدن در این تیم راه فیورنتینا ایتالیا را در پیش گرفت، از جدایی‌اش از وست‌فالن می‌گوید.

ناگفته‌های بلاژیکوفسکی از ترک دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، ژاکوب بلاژیکوفسکی که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان بروسیا دورتموند به شمار می‌رفت، با توجه به اینکه بعد از کناره‌گیری یورگن کلوپ از کادر فنی و آمدن توماس توخل جایی در ترکیب زردهای وست‌فالن نداشت، در نقل و انتقالات تابستان جاری به فیورنتینا ایتالیا پیوست و خیلی زود تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت این تیم شد. او که هنوز قلبش برای دورتموند می‌تپد، در مصاحبه‌ای با "اسپاکس" درمورد دشواری جدایی‌اش از این تیم آلمانی گفت:" من هشت سال بی‌نهایت زیبا و فراموش‌نشدنی با دورتموند داشتم که برای آن تا ابد قدردان و شکرگذار خواهم بود. آن دوران، بهترین دوران زندگی‌ام بود و جدایی از زردها یکی از دشوارترین لحظات عمرم. البته من هنوز با کلوپ تماس دارم؛ او یک مربی خوب و از آن بهتر یک انسان عالی است."
وی در عین حال با ابراز رضایت از شرایط باشگاه جدیدش افزود:" هوا در توسکانا بی‌نظیر است و از بودنم در اینجا احساس رضایت می‌کنم. همه چیز خوب است؛ علاوه بر اینکه ما به عنوان یک تیم موفق هستیم، مربی‌مان پائولو سوسا هم در بدو ورودم به من اعتماد کرد که من این را یک هدیه باارزش می‌دانم."

دیدگاه‌ها