کد خبر : 1280822 | 16 آبان 1394 ساعت 16:56 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: هیچکس نمی داند رونالدو به بلان چه گفت

صحبت درگوشی رونالدو با لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن در انتهای بازی رئال-PSG، هنوز بازتاب گسترده ای در رسانه های اروپایی دارد.

بنیتس: هیچکس نمی داند رونالدو به بلان چه گفت
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در سانچیس پیسخوان، بازی دشواری مقابل سویا پیش رو دارد. سویا هم اکنون تیم یازدهم جدول است اما فراموش نکنید که این تیم ماه گذشته موفق شد بارسلونا را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:" سانچیس پیسخوان ورزشگاه دشواری است. سویا تیمی بزرگ، با تاریخچه ای غنی بخصوص در سال های اخیر است. می دانیم که بازی سختی پیش روی ماست و برای پیروز شدن باید حداکثر تمرکز را در زمین داشته باشیم. باید سبک بازی خودمان را به سویا تحمیل کنیم."

بنیتس در مورد وضعیت مصدومانش برای این بازی گفت:" بنزما به این بازی نمی رسد و در حال طی کردن روزهای پایانی بهبودی اش است. مارسلو هم همینطور. ناواس هم کوفتگی مختصری دارد و در موردش ریسک نکردم. دروازه بان فردای ما کیکو کاسیا خواهد بود که اعتماد کامل به او دارم. کارواخال هم شاید وارد لیست شود ولی گرت بیل در لیست بازیکنان این بازی حضور دارد و می تواند مقابل سویا بازی کند."

بنیتس در مورد مشکلات دادگاهی بنزما در فرانسه گفت:" با کریم چندان در این زمینه صحبت نکردم. او در تمرینات کار خودش را انجام می دهد و این مساله، یک مساله شخصی است.من و باشگاه، حامی او هستیم. او بارها پیام آور شادی برای رئال مادرید بوده است."

آینده کریستیانو رونالدو:" او در رئال مادرید شاد است. جو عمومی تیم نیز فوق العاده است. رونالدو در تمرین امروز سه گل زد و امیدوارم سال ها در اینجا بماند و گلزنی کند. دیروز از قول مدیربرنامه هایش خواندم که رونالدو فوتبالش را در رئال تمام خواهد کرد. فکر می کنم همین کافی باشد البته کسی از آینده خبر ندارد."

صحبت درگوشی رونالدو با لوران بلان:" پیش از این گفته ام. واقعا در این مورد چه می توان گفت؟ هیچکس نمی داند که رونالدو به بلان چه گفته است. همه این شایعات، حدسیات روزنامه ها هستند."

خامس:" او بازیکن بسیار بزرگی است. پس از 55 روز مصدومیت، تنها 5 جلسه کامل با ما تمرین کرده است ولی از شیوه کار کردن او در تمرینات به وجد آمده ام و او را بسیار باانگیزه می بینم. او بازیکن مهمی است ولی نه فقط برای یک یا دو بازی. به او برای تمام فصل نیازمندیم. خامس در نقاط مختلفی از زمین می تواند بازی کند."

ال کلاسیکو:" برای من فعلا بازی با سویا مهمترین مساله است و پس از این بازی به ال کلاسیکو فکر خواهم کرد."

دیدگاه‌ها