کد خبر : 1280946 | 17 آبان 1394 ساعت 10:34 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

مازیار ناظمی خبر داد؛

تشکیل کمیته کارشناسی داوری به دستور وزیر

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: گروه کارشناسی به دستور وزیر تشکیل شده تا به مسائل داوری فوتبال ایران رسیدگی کند و تا پایان هفته جاری گزارشی در این باره ارائه خواهد شد.

تشکیل کمیته کارشناسی داوری به دستور وزیر
به گزارش "ورزش سه"، مازیار ناظمی در خصوص دستور وزیر ورزش برای رسیدگی به مسائل داوری دیدارهای پرسپولیس گفت: بعد از اینکه علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس از وزیر ورزش خواستار رسیدگی به مسائل داوری که به این تیم ضربه زده؛ شد وزیر ورزش از سجادی خواست هر چه زودتر کمیته‌ای با حضور کارشناسان داوری تشکیل و این موضوع بررسی شود.

 
وی افزود: آقای گودرزی خواستار رسیدگی به تمام مسائل داوری در فوتبال شده و فقط مختص تیم پرسپولیس نیست از این جهت که اشتباهات داوری در فوتبال ایران عادی شده و این مسئله اصلا خوب نیست. ان‌شاءالله بعد از رسیدگی به این مسئله تا پایان هفته توضیحات لازم به اهالی فوتبال مخصوصا هواداران پرسپولیس داده خواهد شد تا خیال آنها راحت شود که حداقل در بازی‌های آینده شاهد کمترین اشتباهات داوری خواهیم بود هرچند همه معتقدیم داوران هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش در رابطه با دستور رئیس جمهور مبنی بر اعزام تیم فوتسال بانوان به مسابقات جام جهانی فوتسال که قرار است از تاریخ 3 آذر در گواتمالا برگزار شود، گفت: بعد از اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرد به علت مشکلات مالی نمی‌تواند تیم فوتسال رابه این مسابقات اعزام کند این موضوع به گوش رئیس جمهور محترم رسید و ایشان در جلسه هیئت دولت از وزیر ورزش و پیگیر این موضوع شد ند. وزارت ورزش پیش از این اعلام آمادگی کرده بود که فدراسیون فوتبال برای تیم فوتسال بانوان تا مسابقات جام جهانی کوچک، مشکل مالی دارد. ما این آمادگی را داریم که در این مورد به فدراسیون کمک مالی کنیم.

ناظمی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، اظهار داشت: در حال حاضر مشکل صدور ویزا برای بانوان وجود دارد که وزیر ورزش از وزیر امور خارجه خواسته در این زمینه هر اقدامی را که لازم است برای اعزام این تیم انجام دهد. کار در این زمینه سخت شده اما فعالیت‌های دیپلماتی انجام شده تا از طریق مکزیک یا آمریکا یا ترکیه برای ملی‌پوشان فوتسال ویزا صادر شود. این تیم با شایستگی قهرمان آسیا شد و انشاءالله بتوانیم با کمک وزارت امور خارجه تیم فوتسال بانوان را به مسابقات جام جهانی کوچک اعزام کنیم.

دیدگاه‌ها