کد خبر : 1280991 | 17 آبان 1394 ساعت 12:36 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

سرلک: شرایط فولاد غم انگیز است

فولاد در فصلی که همه این تیم را مدعی می دانستند در انتهای جدول برای بقا می جنگد اگرچه هنوز فرصت زیادی برای جدا شدن از انتهای جدول باقی است.

سرلک: شرایط فولاد غم انگیز است
به گزارش "ورزش سه"، سیامک سرلک، کاپیتان سابق فولاد می‌گوید: متاسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی برای فولاد افتاده، اما زمانی که به لیست بازیکنان این تیم نگاه می کنم می بینم که جایگاه فولاد در انتهای جدول نیست و مطمئنم این تیم با بازیکنان توانمند و کادر فنی با تجربه اش به موفقیت می رسد.

کاپیتان سابق فولاد در ادامه می گوید: متاسفانه شرایط فولاد غم انگیزاست و غم انگیزتر از آن این است که وقتی به انتهای جدول نگاه می کنی به جز تیم فولاد استقلال اهواز را هم در تهه جدول می بینیم که این برای فوتبال خوزستان خیلی بد است اگرچه من ایمان با توجه به پتانسیل بالای فوتبال خوزستان هر دو تیم فولاد و استقلال اهواز از ته جدول جدا می شوند.

سرلک در پایان در مورد شرایط خودش می گوید: فصل قبل در نفت آبادان فصل نسبتاً موفقی را پشت سر گذاشتم اما این فصل به خاطر شرایط خانوادگی نمی توانستم از اهواز دور باشم برای همین مجبور شدم در اهواز بمانم در حال حاضر هم صحبتهایی با یکی از تیمهای خوزستانی انجام داده ام که اگر مشکل خاصی پیش نیاید به احتمال زیاد به این تیم اهوازی می روم تا بتوانم هم به شرایط فوتبالی خودم کمک کنم و هم بتوانم برای این تیم مفید باشم.

دیدگاه‌ها