کد خبر : 1281829 | 20 آبان 1394 ساعت 22:17 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی‌جواهری گنبد: پیشرفت خوبی داشتیم

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد پس از پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال، گفت: پیشرفت خوبی در این مدت داشته ایم و بازی به بازی بهتر می شویم.

سرمربی‌جواهری گنبد: پیشرفت خوبی داشتیم

به گزارش "ورزش سه" از مهر، عظیم جزیده اظهار کرد: پس از اینکه ست اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، در ست دوم تحت فشار قرار گرفتیم و در امتیازات پایانی با تغییر سیستم و درایت پاسورمان پیروز شدیم.

وی افزود: در ست های سوم و چهارم از جریان بازی خارج شدیم و دلیل آن میانگین سنی و جوان بودن تیم بود، اما در ست پایانی و سرنوشت ساز به بازی برگشتیم و این بازگشت، نوید خوبی برای ما بود.

جزیده در خصوص اتفاقاتی که در ست پنجم این دیدار رخ داد، خاطرنشان کرد: زمانی که در ست پنجم ۱۲ بر ۱۱ از حریف پیش بودیم، نفرات نیمکت تیم حریف، کف سالن آب ریختند تا بازی متوقف شود و این نشانه ناجوانمردی است، اما با این وجود سه امتیاز پیاپی موجب شد تا این ست را پیروز شویم.

وی ادامه داد: البته تیم آلومینیوم والیبال زیبایی را به نمایش گذاشت و آنها بازیکنان باتجربه ای داشتند که سال ها در لیگ برتر بازی کرده اند.

دوست داشتم چپرلی در گنبد بازی کند

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد با اشاره به وضعیت مصدومیت وفا زیتونلی گفت: زیتونلی زمان گرم کردن پیش از مسابقه دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست بازی کند، مصدومیت این بازیکن روحیه تیم را تضعیف کرد و امیدوارم هر چه زودتر به میادین بازگردد.

جزیده افزود: از جمال کنعانی پور به جای زیتونلی در ترکیب اصلی استفاده کردیم و این بازیکن با وجود اینکه مدت زیادی از والیبال دور بود، نمایش خوبی داشت و به تیم کمک کرد.

وی تصریح کرد: در پست های دریافت کننده و پشت خط زن، نیاز به بازیکن داریم که سعی خواهیم کرد در نیم فصل آن را برطرف کنیم، خیلی دوست داشتم سلیم چپرلی بازیکن گنبدی تیم ملی جوانان برای تیم شهرش بازی کند و می توانست نیازمان در پست پشت خط زن را برطرف کند، اما وی به تیم پیکان رفت.

وی با بیان اینکه تیم جواهری گنبد تمام تلاشش را برای راهیابی به پلی آف انجام خواهد داد، گفت: زمانی که تیم را در کمتر از یک هفته مانده به مسابقات تحویل گرفتم، هیچ قولی ندادم، اما از هیچ تلاشی برای موفقیت والیبال گنبد دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد شامگاه چهارشنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال، میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان بود که سه بر دو به پیروزی رسید و ۹ امتیازی شد تا به مکان چهارم جدول صعود کند.

نماینده گنبد در ادامه این رقابت ها و از هفته ششم، یکشنبه ۲۴ آبان مهمان تیم آرمان اردکان خواهد بود.

دیدگاه‌ها